دانلود بازی The Street King: Open World Street Racing 2.91 – شبیه‌ساز رانندگی در خیابان برای اندروید + دیتا

دانلود بازی The Street King: Open World Street Racing 2.91 - شبیه‌ساز رانندگی در خیابان برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی The Street King: Open World Street Racing برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز رانندگی در خیابان برای اندروید + دیتا |

 

The Street King: Open World Street Racing 2.91 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی RLin است. در این بازی اندرویدی فرصتی برای شما مهیا شده تا بتوانید در مناطقی بزرگ و وسیع به رقابت با حریفان مختلف در سراسر دنیا بپردازید. این بازی، وسعتی برابر با 50 مایل را برای شما فراهم کرده تا بتوانید با اتومبیل انتخابی خود در مسیرهایی جذاب و هیجان‌انگیز به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازید. در این بازی شما می‌توانید اتومبیل انتخابی خود را با میلیون‌ها آیتم مختلف شخصی‌سازی کرده و رقابت‌هایی آنلاین را با دوستان خود شروع کنید.

اگر که از دوست‌داران تجربه رقابت‌های غیرقانونی یا زیرزمینی هستید، این بازی یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز برای شما خواهد بود. امکان رانندگی در شهرهای مختلف با شبیه‌سازی واقع‌گرایانه شرایط کوهستان، مناطق روستایی و … از جذابیت‌های این بازی هستند. امکان رانندگی در روز و شب، شرایط آفتابی، بارانی و یا برفی و همینطور تجربه رقابت با چاشنی دزد و پلیس از اصلی‌ترین خصوصیات این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی The Street King: Open World Street Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی The Street King: Open World Street Racing :

– امکان بازی آزادانه و آنلاین و تجربه رقابت‌های جذاب با چاشنی دزد و پلیس

– امکان بازی در حالت داستانی و تک‌نفره

– قابلیت بازی در سبک درگ، دریفت و …

– دارا بودن طراحی و جزئیات دقیق خودروها

– چرخه منظم شب و روز

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه انواع وسایل نقلیه، هلیکوپتر و ماشین پلیس

– امکان بازی کنترلر بی‌سیم بلوتوثی

– امکان رانندگی با 37 اتومبیل مختلف با قابلیت شخصی‌سازی

– گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Street King1 150x84 - دانلود بازی The Street King: Open World Street Racing 2.91 - شبیه‌ساز رانندگی در خیابان برای اندروید + دیتا The Street King2 150x84 - دانلود بازی The Street King: Open World Street Racing 2.91 - شبیه‌ساز رانندگی در خیابان برای اندروید + دیتا The Street King3 150x84 - دانلود بازی The Street King: Open World Street Racing 2.91 - شبیه‌ساز رانندگی در خیابان برای اندروید + دیتا The Street King4 150x84 - دانلود بازی The Street King: Open World Street Racing 2.91 - شبیه‌ساز رانندگی در خیابان برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر com.RaymondLin.TheStreetKing را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 44/353 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR