دانلود VovSoft Health Break Reminder 1.0 – یادآور تایم‌های استراحت در ویندوز

دانلود VovSoft Health Break Reminder 1.0 - یادآور تایم‌های استراحت در ویندوز

 

دانلود VovSoft Health Break Reminder

| یادآور تایم‌های استراحت در ویندوز |

 

VovSoft Health Break Reminder 1.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای سلامت جسمی کاربر در حین کار با رایانه است. همانطور که می‌دانید، بسیاری افراد در طول روز برای ساعات طولانی مشغول کار با کامپیوتر هستند. مشغله کاری بالا و عدم برنامه‌ریزی صحیح برای انجام آن، از جمله عواملی هستند که منجر به عدم تحرک کافی این دسته افراد در فعالیت روزانه می‌انجامد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید از امکان یادآوری تایم‌های استراحت در حین کار روزانه بهره‌مند شوید.

این نرم افزار بدین منظور طراحی شده که شما بتوانید به چشم، دست و جسم خود در بازه‌های زمانی مختلف در روز استراحت بدهید. این نرم افزار قادر است یک یادآور قابل تنظیم را برای شما به نمایش درآورد که در زمان مخصوص به آن بتوانید دست از کار کشیده و چند دقیقه‌ای را صرف استراحت کنید. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که می‌توانید بسته به ساعات کاری خود آن را تنظیم کرده و از امکانات آن به خوبی بهره‌مند شوید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار VovSoft Health Break Reminder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VovSoft Health Break Reminder :

– امکان تنظیم یادآور زمان‌های استراحت و کار

– دارا بودن امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

– امکان تشخیص زمان کار، استراحت و بی‌کاری

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VovSoft Health Break Reminder.cover1  300x178 - دانلود VovSoft Health Break Reminder 1.0 - یادآور تایم‌های استراحت در ویندوز VovSoft Health Break Reminder.cover2  300x246 - دانلود VovSoft Health Break Reminder 1.0 - یادآور تایم‌های استراحت در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR