دانلود Adlice Diag 2.3.2.0 – نرم افزار اسکن و تعمیر مشکلات سیستم

دانلود Adlice Diag 2.3.2.0 - نرم افزار اسکن و تعمیر مشکلات سیستم

 

دانلود Adlice Diag

| نرم افزار اسکن و تعمیر مشکلات سیستم |

 

Adlice Diag 2.3.2.0 نام یک ابزار امنیتی جدید و کاربردی است که به کمک آن می‌توانید کامپیوتر خود را برای تشخیص تهدیدات امنیتی اسکن کنید و در صورت نیاز به تشخیص سطح خطرآفرینی، آن‌ها را به VirusTotal آپلود کنید. همانطور که می‌دانید، گشت و گذار در فضای وب، خطرات خاص خود را دارد؛ خصوصا اینکه بر روی سیستم خود ابزارهای امنیتی لازم را نصب نکرده باشید. نرم افزاری که در اینجا برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را برایتان فراهم می‌کند که مجهز به یک موتور حرفه‌ای تشخیص تهدیدات امنیتی است و می‌تواند انواع فایل‌های مخرب را در سیستم شناسایی و حذف کند.

هدف از طراحی این نرم افزار، فراهم‌سازی یک ابزار ضدجاسوسی است که با استفاده از آن شما به سرعت و با یک اسکن می‌توانید تهدیدات امنیتی مخرب در سیستم خود را شناسایی و نسبت به حذف و یا محدودسازی آن اقدام نمایید. این برنامه می‌تواند در کنار آنتی‌ویروس موجود در سیستم ایفای نقش کند و فضایی ایمن را در سیستم برای شما فراهم آورد. در هر زمان با این برنامه شما می‌توانید کل سیستم خود را اسکن کنید و آیتم‌های مخرب را شناسایی و نسبت به حذف کامل آن‌ها از سیستم اقدام نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Adlice Diag را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Adlice Diag :

– امکان ترمیم و عیب‌یابی سیستم

– قابلیت تشخیص ابزارهای مخرب، روت‌کیت‌ها، ویروس‌های رایانه‌ای و …

– امکان اسکن کامل سیستم و تشخیص تهدیدات مخرب

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Adlice Diag.cover1  300x199 - دانلود Adlice Diag 2.3.2.0 - نرم افزار اسکن و تعمیر مشکلات سیستم Adlice Diag.cover2  300x206 - دانلود Adlice Diag 2.3.2.0 - نرم افزار اسکن و تعمیر مشکلات سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR