دانلود بازی Maze Bomber 0.3 – مِیز بمبر برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Maze Bomber 0.3 - مِیز بمبر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Maze Bomber برای اندروید

| بازی مِیز بمبر برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Maze Bomber 0.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی ABI Global LTD است. اگر که شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اکشن هستید، تجربه چالش بمب‌گذاری در هزارتو برایتان جالب توجه خواهد بود. این بازی جدید که به تازگی در گوگل پلی استور منتشر شده، یک عنوان جذاب و سرگرم‌کننده برای علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن با چاشنی پازل و معما است که می‌ـواند تا مدت‌ها شما را با خود سرگرم‌ کند. در این بازی، شما در نقش یک بمب‌گذار خبره ایفای نقش می‌کنید که در هر مرحله می‌بایست در داخل هزارتو یا مِیز (Maze) وظایف مهمی را به انجام برساند.

بازی در داخل یک محیط شطرنجی شکل به تصویر کشیده می‌شود و فضاییی فان و گیم‌پلی آن بسیار ساده و یادگیری آسانی دارد. همه آن چیزی که شما نیاز دارید این است که در داخل هزارتوی بازی بدوید و از تله‌ها و دشمنان خود دوری کنید. در حین دویدن، شما می‌توانید آیتم‌های مختلف را برای ضربه زدن به دشمنان جمع‌آوری کنید. در پایان، هدف شما این است که در داخل هزارتو کاوش کنید و به قهرمان بازی کمک کنید تا به مقصد برسد. هم اکنون می توانید بازی Maze Bomber را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Maze Bomber :

– امکان کشیدن بر روی صفحه برای حرکت دادن قهرمان بازی

– دارا بودن ده‌ها تله مختلف برای تجربه مراحلی چالش‌برانگیز

– امکان جمع آوری آیتم‌های مختلف در مسیر

– قابلیت دست‌یابی به سلاح‌های مختلف برای از بین بردن دشمنان

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Maze Bomber 1 85x150 - دانلود بازی Maze Bomber 0.3 - مِیز بمبر برای اندروید + نسخه بی نهایت Maze Bomber 2 85x150 - دانلود بازی Maze Bomber 0.3 - مِیز بمبر برای اندروید + نسخه بی نهایت Maze Bomber 3 85x150 - دانلود بازی Maze Bomber 0.3 - مِیز بمبر برای اندروید + نسخه بی نهایت Maze Bomber 4 85x150 - دانلود بازی Maze Bomber 0.3 - مِیز بمبر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 81/63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR