دانلود AllMyNotes Organizer Deluxe 3.47.1007 – مدیریت نوشته‌ها و یادداشت‌ها در ویندوز

دانلود AllMyNotes Organizer Deluxe 3.47.1007 - مدیریت نوشته‌ها و یادداشت‌ها در ویندوز

 

دانلود AllMyNotes Organizer

| نرم افزار مدیریت نوشته‌ها و یادداشت‌ها در ویندوز |

 

AllMyNotes Organizer Deluxe 3.47.1007 نرم افزاری است که می‌توانید آن را به عنوان یک دستیار امن و قوی برای نگهداری نوشته‌ها و یادداشت‌ها در سیستم مورد استفاده قرار دهید. همانطور که می‌دانید، در دنیای امروز اطلاعات ما را احاطه کرده‌اند؛ پسوردها، آدرس‌های اینترنتی، یادداشت‌های روزانه، ثبت و نگهداری یادآورهای مربوط به مناسبت‌های مهم، جشن‌های تولد، شماره تلفن‌ها، استیکی نوت‌ها، تصاویر و … از جمله اطلاعاتی هستند که در فضای دیجیتالی امروز با آن به شدت سر و کار داریم. در این فضا، استفاده از یک ابزار مخصوص برای ثبت و نگهداری اطلاعات‌مان، تا حد بسیار زیادی می‌تواند گره‌گشای مشکلات احتمالی باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند انواع نوشته‌ها، یادداشت‌ها به هر شکلی را در فضایی ایمن و زیبا برای شما نگهداری کند.

به منظور نگهداری این دسته از اطلاعات، شمار متعددی از ابزارها معرفی و در دسترس قرار گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به ابزار مدیریت شماره تلفن‌ها، تسک لیست، یادآور امور، ساعت، یادداشت و … اشاره کرد. هریک از این اپلیکیشن‌ها، مزایا و معایب خاص خود را داشته و در زمینه‌ای خاص کاربرد دارند. در این مطلب، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند تمامی این نوع داده‌ها را برای شما در فضایی امن و زیبا نگهداری کند تا در هر زمان بتوانید به سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AllMyNotes Organizer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AllMyNotes Organizer :

– امکان ثبت و نگهداری اطلاعاتی از قبیل یادداشت‌های روزمره، افکار و ایده‌ها، نامه‌ها، لینک‌ها، اهداف، رویدادها و …

– قابلیت نگهداری تعداد بی‌شمار مخاطبان شامل اسامی، راه‌های ارتباطی و …

– امکان ثبت و نگهداری اطلاعات سفر شامل آدرس‌ها، هتل‌ها، بلیط‌های الکترونیکی و …

– امکان نگهداری اطلاعات بانکی، رمزهای عبور و …

– امکان تهیه لیست خرید روزانه، فروشگاه‌های آنلاین و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AllMyNotes Organizer Deluxe.cover1  300x222 - دانلود AllMyNotes Organizer Deluxe 3.47.1007 - مدیریت نوشته‌ها و یادداشت‌ها در ویندوز AllMyNotes Organizer Deluxe.cover2  300x131 - دانلود AllMyNotes Organizer Deluxe 3.47.1007 - مدیریت نوشته‌ها و یادداشت‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR