دانلود بازی Transport It! 3D – Tycoon Manager 1.0.2006 – تجارت حمل‌ونقل برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Transport It! 3D - Tycoon Manager 1.0.2006 - تجارت حمل‌ونقل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Transport It! 3D – Tycoon Manager برای اندروید

| بازی تجارت حمل‌ونقل برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Transport It! 3D – Tycoon Manager 1.0.2006 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Mobile Monsters GmbH است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، عنوانی است که مهارت شما را در حوزه مدیریت و اتخاذ تصمیمات حساس و استراتژیک به چالش می‌کشد. شما در این بازی باید تصمیماتی را بگیرید که بر آینده تجارت حمل و نقل‌تان تاثیر به‌سزایی خواهد داشت. در این بازی، شما مدیر یک کسب و کار بزرگ هستید؛ کسب و کاری که در آن، هدف اصلی جابه‌جا کردن محموله‌های باری و کسب درآمد از این طریق است.

البته باید توجه داشت که راه‌اندازی یک شبکه حمل و نقل بزرگ، کار ساده‌ای نیست و قطعا چالش‌هایی متعددی انتاظر شما را خواهد کشید. با جابه‌جایی اولین محموله باری، می‌توانید با سرمایه جمع‌آوری شده، کامیون‌های جدید را خریداری کرده و مجموعه خود را ارتقا دهید. این بازی جدید و سرگرم‌‌کننده، دارای یک گیم‌پلی خاص و جذاب است که شما در آن می‌توانید ناوگان خود را مدیریت و ارتقا دهید و از کامیون، قطار و دیگر وسایل نقلیه برای حمل اقلام باری استفاده نمایید. هم اکنون می توانید بازی Transport It! 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Transport It! 3D – Tycoon Manager :

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده

– کسب درآمد با مچ کردن رنگ محموله‌ها با کامیون‌ها

– قابلیت ارتقا دادن وسایل نقلیه و حرکت سریع‌تر آن‌ها

– امکان کسب درآمد با تکمیل ماموریت‌ها و ارتقای ناوگان حمل و نقل

– امکان جابه‌جایی بار با پهپاد مخصوص

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Transport It 3D 1 85x150 - دانلود بازی Transport It! 3D - Tycoon Manager 1.0.2006 - تجارت حمل‌ونقل برای اندروید + نسخه بی نهایت Transport It 3D 2 85x150 - دانلود بازی Transport It! 3D - Tycoon Manager 1.0.2006 - تجارت حمل‌ونقل برای اندروید + نسخه بی نهایت Transport It 3D 3 85x150 - دانلود بازی Transport It! 3D - Tycoon Manager 1.0.2006 - تجارت حمل‌ونقل برای اندروید + نسخه بی نهایت Transport It 3D 4 85x150 - دانلود بازی Transport It! 3D - Tycoon Manager 1.0.2006 - تجارت حمل‌ونقل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 62/44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR