دانلود SymmetricDS 3.13.3 – همگام‌سازی محتوای پایگاه‌های داده‌ای حجیم در شبکه

دانلود SymmetricDS 3.13.3 - همگام‌سازی محتوای پایگاه‌های داده‌ای حجیم در شبکه

 

دانلود SymmetricDS

| همگام‌سازی محتوای پایگاه‌های داده‌ای حجیم در شبکه |

 

SymmetricDS 3.13.3 نرم افزاری رایگان، کاربردی و قدرتمند در زمینه همگام‌سازی دیتای پایگاه‌های داده‌ای حجیم در شبکه است. با این نرم افزار مفهومی و قوی، شما به راحتی می‌توانید عمل رپلیکیشن دیتا به صورت ریل تایم را به انجام رسانده و یا اینکه این عمل را مطابق با نیاز خود برای ساعات آینده زمان‌بندی کنید. این نرم افزار، مختص مدیران شبکه و همچنین متخصصین پایگاه داده است و امکانات جامعی را در زمینه رپلیکیشن دیتا در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه از انواع مختلف سیستم‌های پایگاه داده نظیر Oracle, PostgreSQL, MS SQL Server, MySQL, IBM DB2, Derby, SQLite, MariaDB, Greenplum, Sybase ASE, Amazon Redshift, MongoDB, VoltDB پشتیبانی کامل دارد و شما می‌توانید تمام فرآیند رپلیکیشن پایگاه داده را با این برنامه به شکلی قابل اطمینان به انجام برسانید.

همانطور که احتمالا می‌دانید، رپلیکیشن (Replication)، راه‌حلی برای انتقال اطلاعات از یک بانک اطلاعات به بانک اطلاعاتی دیگر از همان نوع و البته مستقر در یک محل یا کامپیوتر دیگر است. این فرآیند، در واقع شامل ایجاد یک کپی از اطلاعات موجود در سرور مبدأ در سرور مقصد است.  در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با هدف رپلیکیشن هرچه ساده و سریع‌تر در انواع پایگاه‌های داده‌های کاربرد داشته و تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SymmetricDS را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SymmetricDS :

– امکانات گسترده در حوزه رپلیکیشن و یا همگام‌سازی داده با شمار نامحدود دیتابیس‌ها

– امکان کار در کانکشن‌هایی با پهنای باند محدود

– انعطاف‌پذیری بسیار بالا در زمینه همگام‌سازی داده

– سازگاری کامل با سیستم‌های مختلف از قبیل Oracle, PostgreSQL, MS SQL Server, MySQL, IBM DB2, Derby, SQLite, MariaDB, Greenplum, Sybase ASE, Amazon Redshift, MongoDB, VoltDB

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SymmetricDS.cover1  300x173 - دانلود SymmetricDS 3.13.3 - همگام‌سازی محتوای پایگاه‌های داده‌ای حجیم در شبکه SymmetricDS.cover2  300x172 - دانلود SymmetricDS 3.13.3 - همگام‌سازی محتوای پایگاه‌های داده‌ای حجیم در شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 46.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR