دانلود Aiseesoft iPhone Cleaner 1.0.20 x86/x64 – نرم افزار پاک‌سازی اطلاعات آیفون

دانلود Aiseesoft iPhone Cleaner 1.0.20 - نرم افزار پاک‌سازی اطلاعات آیفون

 

دانلود Aiseesoft iPhone Cleaner

| نرم افزار پاک‌سازی اطلاعات آیفون |

 

Aiseesoft iPhone Cleaner 1.0.20 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه پاک‌سازی دیتای اضافه از روی آیفون و آیپد برای کاربران این دیوایس‌ها است. به کمک این برنامه شما به راحتی می‌توانید داکیومنت‌ها و دیتای بلا استفاده از روی دیوایس خود را حذف نمایید. این برنامه ضمن حفاظت از حریم خصوصی شما، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید با چند کلیک ساده اطلاعات اضافه از روی دستگاه‌های iPhone, iPod touch, iPad را حذف و فضای در دسترس خود را افزایش دهید.

آیا آیفون یا آیپد شما بعد از مدتی کار کردن، دچار افت سرعت شده است؟ اگر چنین است، احتمالا فضای ذخیره‌سازی در دسترس دیوایس‌تان کافی نیست و در این شرایط، دستگاه کارکرد مساعدی در شرایط مختلف نخواهد داشت. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند با شناسایی این دسته از اطلاعات بلا استفاده، آن‌ها را از روی دیوایس شما حذف کند تا هم فضای در دسترس بیشتری برای ذخیره‌سازی دیتای خود داشته باشید و هم اینکه مشکلات افت سرعت و هنگ کردن‌های آیفون و آیپد را برطرف کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Aiseesoft iPhone Cleaner از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Aiseesoft iPhone Cleaner :

– امکان حذف کردن دیتای بلا استفاده در آیفون و آیپد

– افزایش دادن فضای در دسترس دیوایس‌های اپل

– قابلیت حذف دائم و غیرقابل بازگشت اطلاعات

– امکان حذف کردن کامل اطلاعاتی همچون شماره تلفن‌ها، مسیج‌ها، سوابق تماس، یادداشت‌ها، کش مرورگر سافاری و …

– امکان پشتیبان‌گیری، بازیابی و یا انتقال اطلاعات

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Aiseesoft iPhone Cleaner.cover1  300x199 - دانلود Aiseesoft iPhone Cleaner 1.0.20 x86/x64 - نرم افزار پاک‌سازی اطلاعات آیفون Aiseesoft iPhone Cleaner.cover2  300x199 - دانلود Aiseesoft iPhone Cleaner 1.0.20 x86/x64 - نرم افزار پاک‌سازی اطلاعات آیفون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 39/49 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR