دانلود EasyRE Windows 11 Repair and Recovery Tool Home Edition 7.0 – تعمیر و رفع مشکلات ویندوز 11

دانلود EasyRE Windows 11 Repair and Recovery Tool Home Edition 7.0 - تعمیر و رفع مشکلات ویندوز 11

 

دانلود EasyRE Windows 11 Repair and Recovery Tool

| نرم افزار تعمیر و رفع مشکلات ویندوز 11 |

 

EasyRE Windows 11 Repair and Recovery Tool Home Edition 7.0 نام یک بسته نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی برای سیستم‌عامل ویندوز 11 است که به کمک آن به راحتی می‌توانید مشکلات این سیستم‌عامل را شناسایی و ترمیم کنید. اگر که شما هم از کاربران حال حاضر ویندوز 11 هستید و پس از مدتی از تجربه کار با آن، متوجه بروز مشکلاتی از قبیل کندی در اجرای دستورات مختلف و یا دیگر مشکلات رایج این سیستم‌عامل هستید، در این مطلب برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند انواع اینگونه مشکلات را در سیستم شما شناسایی و برطرف نماید.

این برنامه می‌تواند مشکلات استارت‌آپ سیستم‌عامل، ارورهای ابتدای کار سیستم، مشکلات EFI بوت‌لودر، ام‌بی‌آر و یا صفحه آبی مرگ را برطرف کند. با اولین اجرا، این برنامه تمامی مشخصه‌های نرم افزار و سخت افزار سیستم را اسکن و سپس ایرادات موجود را شناسایی می‌کند. این دسته از مشکلات، هریک به طریقی کارکرد سیستم را با ایراداتی همراه می‌کنند که شناسایی و برطرف کردن آن‌ها به طور مستقل کاری سخت و دشوار است. در این مطلب، برای شما ابزاری آماده کرده‌ایم که می‌تواند تنها با چند قدم ساده تمام ایرادات احتمالی ویندوز 11 را شناسایی و رفع کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار EasyRE Windows 11 Repair and Recovery Tool را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EasyRE Windows 11 Repair and Recovery Tool :

– امکان عیب‌یابی و تعمیر مشکلات ویندوز 11 تنها در 3 قدم ساده

– راه‌انداز مستقیم از طریق دیسک نجات

– امکان رفع مشکلات رایج سیستم‌عامل ویندوز 11 از قبیل صفحه آبی مرگ، کندی در اجرای دستورات و …

– دارا بودن کارکرد سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EasyRE Windows 11 Repair and Recovery Tool.cover1  300x183 - دانلود EasyRE Windows 11 Repair and Recovery Tool Home Edition 7.0 - تعمیر و رفع مشکلات ویندوز 11 EasyRE Windows 11 Repair and Recovery Tool.cover2  300x183 - دانلود EasyRE Windows 11 Repair and Recovery Tool Home Edition 7.0 - تعمیر و رفع مشکلات ویندوز 11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 349 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR