دانلود ASCOMP Text-R 2.000 Professional – استخراج متن از فایل‌های PDF

دانلود ASCOMP Text-R 2.000 Professional - استخراج متن از فایل‌های PDF

 

دانلود ASCOMP Text-R

| استخراج متن از فایل‌های PDF |

 

ASCOMP Text-R 2.000 Professional نرم افزاری جدید و کاربردی برای آن دسته از کاربرانی است که در طول روز، با انواع مختلف اسناد PDF سر و کار دارند. این برنامه، مجهز به تکنولوژی تشخیص متن از روی تصویر (OCR) است و به سرعت می‌تواند عبارات متنی موجود در تصاویر را تشخیص داده و آن‌ها را از داخل اسناد شما استخراج کند. همانطور که می‌دانید، برخی فایل‌های پی‌دی‌اف (PDF) در واقع با استفاده از تصاویر اسکن شده‌ی کتاب‌های فیزیکی منتشر می‌شوند. در چنین مواقعی، استخراج متن از داخل تصاویر به طور مستقیم غیرممکن است. به همین دلیل، در این مطلب برای شما عزیزان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند متون موجود در فایل‌های PDF به خصوص اسناد حاوی تصاویر متنی را استخراج کند.

این نرم افزار در واقع راهکاری برای فراهم‌سازی امکان کپی و یا ویرایش کردن متون موجود در تصاویر PDF حاوی تصاویر متنی است. در چنین مواقعی، شاید تصور کنید که تایپ مجدد متون تنها راهکار ممکن برای شماست؛ ولی با استفاده از ابزاری که در اینجا به خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم، امکانی برایتان فراهم خواهد بود تا بتوانید با استفاده از تکنولوژی تشخیص متن، کلمات و عبارات را از درون عکس‌ها استخراج و خروجی را در فرمت‌های متنی مختلف ذخیره کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ASCOMP Text-R را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ASCOMP Text-R :

– امکان استخراج آسان متن از داخل تصاویر

– مناسب برای خروجی گرفتن متنی از اسناد PDF اسکن شده از کتاب‌های فیزیکی

– سازگاری با انواع مختلف فرمت‌های متنی برای ذخیره کردن فایل خروجی

– مجهز بودن به تکنولوژی‌های پیشرفته تشخیص متن

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ASCOMP Text R.cover1  300x225 - دانلود ASCOMP Text-R 2.000 Professional - استخراج متن از فایل‌های PDF ASCOMP Text R.cover2  300x225 - دانلود ASCOMP Text-R 2.000 Professional - استخراج متن از فایل‌های PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 39.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR