دانلود Skeleton 1.5.0 – نرم افزار دسترسی به وب‌سایت‌های پراستفاده بدون نیاز به مرورگر

دانلود Skeleton 1.5.0 - نرم افزار دسترسی به وب‌سایت‌های پراستفاده بدون نیاز به مرورگر

 

دانلود Skeleton

| نرم افزار دسترسی به وب‌سایت‌های پراستفاده بدون نیاز به مرورگر |

 

Skeleton 1.5.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و متن‌باز است که به کمک آن شما می‌توانید به وب‌سایت‌های مورد علاقه و پرکاربردتان بدون نیاز به مرورگرهای اینترنتی مختلف دسترسی سریع و آسان داشته باشید. این برنامه، پنجره‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق آن می‌توانید صفحات اینترنتی مورد نظر خود را تعریف و از طریق یک باکس اورلی (Overlay) آن را باز کنید. کار کردن بر روی چند چیز به طور همزمان در کامپیوتر، این روزها یک فعالیت پرتکرار است و افراد معمولا به شکل همزمان بر روی چند نرم افزار یا فعالیت مختلف در سیستم کار می‌کنند. همانطور که می‌دانید، تقریبا همه مرورگرهای اینترنتی این روزها می‌توانند چندین صفحه وب را در قالب تب‌هایی مجزا از هم باز کنند؛ ولی این مورد سبب شلوغ شدن بیش از اندازه صفحه مرورگر و گاها گم کردن صفحات مختلف می‌شود .به منظور رفع این مشکل، برای شما ابزار جدیدی را آماده کرده‌ایم که می‌تواند دسترسی به وب‌سایت‌های پراستفاده را برای شما ساده و سریع‌تر کند.

این نرم افزار کاربردی و رایگان، به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید صفحات اینترنتی مورد نظر خود را در قالب یک باکس اورلی در سیستم خود باز کنید. در واقع به منظور دسترسی به وب‌سایت مورد نظرتان، نیازی به باز کردن مرورگرهای اینترنتی نیست؛ زیرا که این برنامه می‌تواند دسترسی به محتوای دلخواه شما را در قالب یک باکس جذاب و زیبا امکان‌پذیر کند. فرض کنید که قرار است از طریق یک ویدیوی یوتیویبی، محتوای آموزشی خاصی را دنبال کنید. با این برنامه شما می‌تونید پنجره مخصوص اورلی این ویدیو را بر روی دسکتاپ قرار داده و به طور همزمان در سیستم مشغول کار باشید؛ بدون آنکه نیاز به گشودن صفحه مرورگر باشد. این نرم افزار به شکل رایگان و متن‌باز توسعه یافته و تا حد زیادی می‌تواند شما را در دسترس یسریع و ساده‌تر به صفحات اینترنتی مورد نظرتان یاری کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Skeleton را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Skeleton :

– امکان تبدیل تسک‌بار ویندوز 11 به داک

– امکان قراردهی ساعت/تاریخ در داک

– پشتیبانی از سیستم‌های چند مانیتوره

– امکان قرار دادن داک (تسک‌بار) ویندوز 11 در قسمت‌های مختلف صفحه نمایش

– دارا بودن کارکرد سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Skeleton.cover1  300x169 - دانلود Skeleton 1.5.0 - نرم افزار دسترسی به وب‌سایت‌های پراستفاده بدون نیاز به مرورگر Skeleton.cover2  300x169 - دانلود Skeleton 1.5.0 - نرم افزار دسترسی به وب‌سایت‌های پراستفاده بدون نیاز به مرورگر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 84.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR