دانلود Free DVD ISO Burner 1.2 – نرم افزار رایت کردن ایمیج‌های ISO بر روی CD/DVD

دانلود Free DVD ISO Burner 1.2 - نرم افزار رایت کردن ایمیج‌های ISO بر روی CD/DVD

 

دانلود Free DVD ISO Burner

| نرم افزار رایت کردن ایمیج‌های ISO بر روی CD/DVD |

 

Free DVD ISO Burner 1.2 نرم افزاری رایگان، ساده و جدید به منظور رایت کردن ایمیج‌های ISO بر روی دیسک‌های CD/DVD است. با این برنامه، شما به راحتی می‌توانید ایمیج‌های دانلودی خود از اینترنت را بر روی دیسک‌های مورد نظر خود رایت کنید. تنها کافی‌ست که این نرم افزار را اجرا و فایل ایمیج خود را فراخوانی کنید و در ادامه با تعیین سرعت رایت و همینطور وریفای کردن دیتای مورد نظر خود، فرآیند رایت کردن دیسک CD/DVD را آغاز کنید. برخلاف دیگر نرم افزارهای رایت CD/DVD، این نرم افزار از حجم بسیار کمی برخوردار است و شما به سرعت و سادگی بسیار می‌توانید آن را بر روی سیستم خود نصب و از امکانات آن بهره ببرید.

با این برنامه، دیگر رایت کردن سی‌دی/دی‌وی‌دی کار سخت و دشواری برای شما نخواهد بود. این نرم افزار در واقع یک راهکار سبک و آسان برای رایت کردن دیسک‌ها در ویندوز است که می‌تواند با سهولت بسیار این وظیفه را برای شما به انجام برساند. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و زیبا است و شما با اجرا کردن آن، صرفا با چند تنظیم ساده سر و کار دارید. در ادامه با فراخوانی ایمیج ISO می‌توانید دیسک مورد نظر خود را رایت کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Free DVD ISO Burner را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Free DVD ISO Burner :

– امکان رایت کردن ایمیج‌های ISO بر روی انواع دیسک‌های CD/DVD نظیر CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW

– امکان تنظیم سرعت رایت کردن دیسک

– امکان وریفای کردن دیتا در حین فرآیند رایت

– قابلیت استفاده بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Free DVD ISO Burner.cover1  300x250 - دانلود Free DVD ISO Burner 1.2 - نرم افزار رایت کردن ایمیج‌های ISO بر روی CD/DVD Free DVD ISO Burner.cover2  300x240 - دانلود Free DVD ISO Burner 1.2 - نرم افزار رایت کردن ایمیج‌های ISO بر روی CD/DVD

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR