دانلود VovSoft Search Text in Files 2.7 – نرم افزار جستجوی عبارات متنی در فایل‌ها

دانلود VovSoft Search Text in Files 2.7 - نرم افزار جستجوی عبارات متنی در فایل‌ها

 

دانلود VovSoft Search Text in Files

| نرم افزار جستجوی عبارات متنی در فایل‌ها |

 

VovSoft Search Text in Files 2.7 نام یک ابزار جدید، ساده و کم‌حجم به منظور جستجوی متن در درون فایل‌ها است. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که دائما با جستجوی عبارات متنی در فایل‌ها سر و کار دارند، احتمالا این نرم افزار تا حد بسیار زیادی می‌تواند کارگشای شما در شرایط مختلف باشد. همانطور که می‌دانید، لازمه‌ی جستجوی یک عبارت متنی این است که فایل مورد نظر خود را با ویرایشگرهای متنی باز کرده و سپس عبارت متنی خود را در آن جستجو کنید. در صورتی که قصد داشته باشید یک یا چند عبارت متنی را در بین ده‌ها فایل مختلف جستجو کنید، احتمالا شرایط برایتان سخت و پیچیده‌تر خواهد بود.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که به راحتی بتوانید عبارات متنی دلخواه خود را در میان ده‌ها فایل مختلف با سرعت بسیار بالا جستجو کنید. در واقع این نرم افزار امکانی را برای شما مهیا می‌کند که بتوانید بدون نیاز به گشودن فایل‌های متنی و جستجوی یک‌به‌یک در میان آن‌ها، عبارات مورد نظرتان را در بین فایل‌ها به شکل گروهی جستجو کنید. این نرم افزار دارای کارکردی بسیار ساده و سریع است و شما می‌توانید طی چند کلیک سریع و آسان، جستجوی متن را به صورت فایلی به اجرا درآورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار VovSoft Search Text in Files را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VovSoft Search Text in Files :

– امکان جستجوی اسامی فایل‌ها

– امکان جستجوی محتوای متنی

– قابلیت جستجوی فایلی

– امکان نادیده گرفتن فایل‌هایی حاوی عبارات متنی مشخص

– قابلیت سرچ چند خطی

– امکان خروجی گرفتن از نتایج در قالب فایل‌هایی جداگانه

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VovSoft Search Text in Files.cover1  300x276 - دانلود VovSoft Search Text in Files 2.7 - نرم افزار جستجوی عبارات متنی در فایل‌ها VovSoft Search Text in Files.cover2  300x276 - دانلود VovSoft Search Text in Files 2.7 - نرم افزار جستجوی عبارات متنی در فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR