دانلود Tray Weather 1.15.0 – نرم افزار دسترسی به وضعیت آب و هوا از System Tray

دانلود Tray Weather 1.15.0 - نرم افزار دسترسی به وضعیت آب و هوا از System Tray

 

دانلود Tray Weather

| نرم افزار دسترسی به وضعیت آب و هوا از System Tray |

 

Tray Weather 1.15.0 نرم افزاری است که با استفاده از آن شما می‌توانید به اطلاعات زنده درباره وضعیت آب و هوای منطقه سکونت خود و یا شهرهای دلخواه خود در سراسر دنیا دسترسی داشته باشید. این برنامه، در قالب یک ابزار متن‌باز و رایگان توسعه داده شده و به شما امکانی می‌دهد که بتوانید از میزکار سیستم خود به آخرین تغییرات مربوط به آب و هوایی دسترسی داشته باشید. برنامه‌هایی که بر روی دسکتاپ سیستم کار می‌کنند، معمولا بعد از مدتی محبوبیت خود را از دست می‌دهند؛ زیرا که یا اطلاعات کافی ارائه نمی‌دهند و یا اینکه از منابع سیستم به طرز غیراستاندارد استفاده می‌کنند. اگر به دنبال یک برنامه رایگان و سبک برای دسترسی به اطلاعات آب و هوایی در سیستم خود هستید، شاید که این برنامه همان گزینه‌ای باشد که به دنبال آن بوده‌اید.

این نرم افزار از سرویس OpenWeatherMap برای دست‌یابی به اطلاعات استفاده می‌کند و با طراحی ساده و پیش‌بینی‌های دقیق خود، تازه‌ترین اطلاعات خود را در اختیار شما می‌گذارد. با نصب و راه‌اندازی این برنامه، شما سریعا می‌توانید آیکون مربوط به وضعیت آب و هوا در شهرهای انتخابی خود را در System Tray ویندوز قرار دهید و به راحتی تازه‌ترین اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. زمانی که تنظیمات مورد نظرتان انجام شد، کافی‌ست که موس را بر روی آیکون موجود در ناحیه سمت راست تسک‌بار ویندوز نگه دارید تا اطلاعات مورد نظر برایتان به نمایش درآید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Tray Weather را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Tray Weather :

– امکان نمایش جزئیات مربوط به آب و هوای مناطق مختلف دنیا در تسک‌بار ویندوز

– قابلیت شخصی‌سازی آیکون پیش‌بینی وضعیت آب و هوا متناسب با سلیقه کاربر

– امکان دسترسی به تازه‌ترین اطلاعات از منبع OpenWeatherMap

– مجهز بودن به امکانات ساده برای نصب و راه‌اندازی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tray Weather.cover2  300x226 - دانلود Tray Weather 1.15.0 - نرم افزار دسترسی به وضعیت آب و هوا از System Tray Tray Weather.cover1  300x213 - دانلود Tray Weather 1.15.0 - نرم افزار دسترسی به وضعیت آب و هوا از System Tray

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR