دانلود PDF Fixer 1.3 – نرم افزار تعمیر فایل‌های آسیب دیده‌ی PDF

دانلود PDF Fixer 1.3 - نرم افزار تعمیر فایل‌های آسیب دیده‌ی PDF

 

دانلود PDF Fixer

| نرم افزار تعمیر فایل‌های آسیب دیده‌ی PDF |

 

PDF Fixer 1.3 نام یک ابزار ساده و کم‌حجم به منظور تعمیر فایل‌های آسیب دیده‌ی پی‌دی‌اف (PDF) است. همانگونه که می‌دانید، این روزها اسناد دیجیتالی معمولا در قالب فرمت PDF به‌ اشتراک گذاشته می‌شوند. این فرمت به دلیل سادگی و سهولت در قابلیت انتشار و به‌اشتراک‌گذاری و محدودیت در ویرایش و دستکاری محتوا، به محبوبیت بسیاری در حوزه‌های آموزشی، اداری و … رسیده است. نرم افزار جدیدی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که به راحتی بتوانید فایل‌های آسیب دیده‌ی PDF خود را تعمیر کنید.

پی‌دی‌اف فیکسر، یک ابزار ریکاوری قدرتمند و ساده است که با استفاده از آن شما می‌توانید محتوای آسیب دیده‌ی خود را بازیابی کنید. PDF، در واقع یک باینری کدینگ فرمت تولید شده توسط یک پرینتر مجازی است که می‌تواند دیتای مورد نظر کاربر را تولید و به‌اشتراک‌گذاری کند. از آنجا که دیتای موجود در فایل پی‌دی‌اف فشرده‌سازی شده است، ویرایش آن با ویرایشگرهای متنی منجر به آسیب دیدن فایل می‌شود. علاوه بر این، در سناریوهایی همچون خطای شبکه ممکن است فایل پی‌دی‌اف شما به شکل ناقص از اینترنت دانلود شده باشد. در این مطلب، ابزاری را در اختیار شما قرار می‌دهیم که بتواند اینگونه ایرادات را تشخیص داده و سریعا نسبت به ترمیم فایل شما اقدام نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PDF Fixer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PDF Fixer :

– امکان تعمیر فایل‌های غیرقابل خواندن و آسیب دیده‌ی PDF

– امکان ترمیم جداول PDF XREF

– امکان خروجی گرفتن از دیتای ریکاوری شده

– امکان پیش‌نمایش فایل تعمیر شده

– امکان تشخیص خودکار اسناد PDF

– امکان تعمیر گروهی سندهای PDF

– عدم نیاز به نصب Adobe Acrobat

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PDF Fixer.cover1  300x206 - دانلود PDF Fixer 1.3 - نرم افزار تعمیر فایل‌های آسیب دیده‌ی PDF PDF Fixer.cover2  300x198 - دانلود PDF Fixer 1.3 - نرم افزار تعمیر فایل‌های آسیب دیده‌ی PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR