دانلود Raw Disk Copier 1.0.6 – نرم افزار کپی دیتا و هارد به هارد

دانلود Raw Disk Copier 1.0.6 - نرم افزار کپی دیتا و هارد به هارد

 

دانلود Raw Disk Copier

| نرم افزار کپی دیتا و هارد به هارد |

 

Raw Disk Copier 1.0.6 نام یک ابزار ساده و کاربردی است که برای کپی کردن دیتا از یک هارد درایو به هارد درایو دیگر است. این برنامه قادر است اشکالات موجود در هارد دیسک مبدأ را شناسایی و دیتای خام را به طور کامل به هارد مقصد منتقل کند. همانطور که می‌دانید، هارد درایوها معمولا دیتا را در واحدهایی تحت عنوان سکتور نگهداری می‌کنند. اگر که در حین فرآیند نوشتن دیتا بر روی هارد دیسک، مشکل عدم تطابق سکتور چک‌سام و سکتور دیتا رخ دهد، اصطلاحا می‌گویند که هارد دچار بد سکتور شده است. سناریوهای مختلفی هستند که می‌توانند منجر به بدسکتور در هارد دیسک شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به مشکلات برق و یا اشکالات پیش‌بینی نشده حین کپی دیتا اشاره کرد.

در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز نرم افزاری را آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید دیتای خود را به سهولت بالا از یک هارد به هارد دیگر منتقل کنید. در واقع این نرم افزار می‌تواند اطلاعات شما را به صورت هارد به هارد برایتان منتقل کند تا بتوانید از این امکان نهایت استفاده را ببرید. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که در جستجوی یک ابزار کارآمد و مفید برای کپی و انتقال دیتا هستید، فرصت استفاده از این نرم افزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Raw Disk Copier را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Raw Disk Copier :

– امکان کپی دیتا از یک هارد به هارد دیگر

– مناسب برای هارد به هارد دیتا

– امکان شناسایی اشکالات هارد دیسک و کپی کامل و بی‌نقص اطلاعات از یک هارد به هارد دیگر

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Raw Disk Copier.cover1  300x109 - دانلود Raw Disk Copier 1.0.6 - نرم افزار کپی دیتا و هارد به هارد Raw Disk Copier.cover2  300x109 - دانلود Raw Disk Copier 1.0.6 - نرم افزار کپی دیتا و هارد به هارد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 372 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR