دانلود JetBrains Space 2021.4.2 – اکوسیستم توسعه و ابزار مدیریت پروژه

دانلود JetBrains Space 2021.4.2 - اکوسیستم توسعه و ابزار مدیریت پروژه

 

دانلود JetBrains Space

| اکوسیستم توسعه و ابزار مدیریت پروژه |

 

JetBrains Space 2021.4.2 نام یک هاب دولوپمنت قدرتمند و همینطور تیم منیجمنت سیستم بسیار قوی است که امکانات گسترده‌ای در حوزه فعالیت تیمی در اختیار توسعه‌دهندگان برای مدیریت پروژه‌های بزرگ می‌دهد. همانطور که می‌دانید، کار تیمی و گروهی چالش‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد. امروزه بر خلاف گذشته با بهره‌گیری از پلتفرم‌های مختلف همکاری تیمی، با سهولت بیشتری می‌ـوان با دیگر اعضای پروژه در ارتباط بود و انجام تسک‌های مختلف را اولویت‌بندی کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، در واقع یک اکوسیستم حرفه‌ای برای توسعه‌دهندگان و همینطور یک ابزار مدیریت پروژه حرفه‌ای است که امکاناتی بسیار گسترده در حوزه مدیریت فعالیت‌ها، چالش‌ها و … در اختیار اعضای تیم قرار خواهد داد.

جت‌برینز اسپیس، یک سرویس چند منظوره است که امکانات خود را به طرق مختلف در اختیار کاربران و اعضای یک تیم قرار می‌دهد. با استفاده از این نرم افزار به عنوان یک دسکتاپ کلاینت و یا وب اپلیکیشن و یا حتی گوشی موبایل، کاربران می‌توانند به راحتی و در هر ساعت از شبانه‌روز با فضای کاری خود و دیگر اعضای تیم در ارتباط بوده و با انعطاف بسیار بالا به انجام امور و وظاف خود بپردازند. شما در محیط این ابزار جامع به راحتی می‌توانید پروژه‌های مختلف را تعریف و به راحتی در بین آن‌ها سوئیچ کنید و اعضای مختلف را در آن دعوت کرده و ضمن تعریف وظایف، سِمَت، زمان‌های کاری و … یک فضای کاری شفاف با قابلیت اطمینان بالا و امکانات ارتباطی بسیار امن و سریع را در اختیار داشته و بهره‌وری امورات خود را افزایش دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار JetBrains Space را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JetBrains Space :

– فراهم‌سازی یک فضای ایمن و قابل اطمینان برای همکاری اعضای تیم‌های توسعه نرم افزار

– فراهم‌سازی فضای ابری رایگان برای به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها، تبادل پیام و ارتباط با دیگر اعضای تیم

– امکان تعریف نامحدود کاربران و اعضای تیم

– امکان تعیین وظایف، سِمَت هر شخص و تخصیص تسک به آن‌ها

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

JetBrains Space.cover1  300x194 - دانلود JetBrains Space 2021.4.2 - اکوسیستم توسعه و ابزار مدیریت پروژه JetBrains Space.cover2  300x171 - دانلود JetBrains Space 2021.4.2 - اکوسیستم توسعه و ابزار مدیریت پروژه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 64.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR