دانلود Vovsoft RAM Benchmark 1.0 – نرم افزار بنچمارک حافظه رم

دانلود Vovsoft RAM Benchmark 1.0 - نرم افزار بنچمارک حافظه رم

 

دانلود Vovsoft RAM Benchmark

| نرم افزار بنچمارک حافظه رم |

 

Vovsoft RAM Benchmark 1.0 نام یک ابزار جدید، ساده و رایگان به منظور مشاهده و بررسی قدرت واقعی حافظه رم در سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، در علم کامپیوتر، بنچمارک به عملی گفته می‌شود که طی آن می‌توان پرفرمنس واقعی قطعات مختلف سیتسم را اندازه‌گیری کرد. این کار، با اجرای تست‌ها و مجموعه‌ای از پردازش‌های مختلف در سیستم انجام می‌گیرد که در خروجی آن، عملکرد واقعی سخت افزار مورد سنجش قرار می‌گیرد. با این توصیف‌ها می‌توان گفت که بنچمارک کردن، عموما به بررسی شاخصه‌های یک یا چند قطعه سخت افزاری اطلاق می‌شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند بنچمارک حافظه رم را با دقت و جزئیات بالا اندازه‌گیری کند تا از توان واقعی سیستم در حین اجرای چندین پردازش همزمان مطلع شوید.

نرم افزار رایگان رم بنچمارک به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با اجرا کردن چند تست مختلف، توان واقعی حافظه رم را اندازه‌گیری کنید و کارکرد آن را در پردازش‌های سنگین بسنجید. از این نرم افزار می‌توانید در زمان بررسی صحت کارکرد و سلامت سخت افزار استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز، شما می‌توانید سرعت و کیفیت عملکرد حافظه رم در برابر پردازش‌های سنگین را با مقادیر مورد انتظارتان مقایسه و به توان واقعی سخت افزار سیستم پی ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Vovsoft RAM Benchmark را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vovsoft RAM Benchmark :

– امکان بنچمارک و تست حافظه رم

– سازگاری با DDR5, DDr4, DDR3, DDR2, DDR1, SDRAM

– امکان نمایش اطلاعات جامع و کاربردی از نتایج بنچمارک

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vovsoft RAM Benchmark.cover1  300x177 - دانلود Vovsoft RAM Benchmark 1.0 - نرم افزار بنچمارک حافظه رم Vovsoft RAM Benchmark.cover2  300x177 - دانلود Vovsoft RAM Benchmark 1.0 - نرم افزار بنچمارک حافظه رم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR