دانلود Spybot Anti-Beacon 3.8 – نرم افزار بهبود حریم خصوصی کاربر در ویندوز 10

دانلود Spybot Anti-Beacon 3.8 - نرم افزار بهبود حریم خصوصی کاربر در ویندوز 10

 

دانلود Spybot Anti-Beacon

| نرم افزار بهبود حریم خصوصی کاربر در ویندوز 10 |

 

Spybot Anti-Beacon 3.8 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی در زمینه بهبود حریم خصوصی کاربران در فضای ویندوز 10 است. این برنامه می‌تواند انواع تنظیمات تلمتری در ویندوز 10 را غیرفعال کند و به این ترتیب، از حریم خصوصی شما در برابر جمع‌آوری دیتا جلوگیری به عمل آورد. تنظیمات تلمتری گنجانده شده در ویندوز 10، به گونه‌ای است که دیتای مربوط به فعالیت و تجربه کاربران در این سیستم‌عامل به شکل خودکار جمع‌آوری و در دسترس مایکروسافت قرار می‌گیرد. این در حالی است که بسیار از کاربران از این بابت رضایت کامل نداشته و دوست ندارند که این اطلاعات به هیچ طریقی از سیستم آن‌ها خارج شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند سرویس‌های ردیابی مختلف در ویندوز را غیرفعال کند و بدین ترتیب از حریم خصوصی شما در سطوح بالا در سیستم محافظت نماید.

از آنجا که این نرم افزار رایگان و بدون نیاز به نصب می‌باشد، کاربر به راحتی می‌تواند بعد از دانلود آن را اجرا نماید و کلیه آپشن‌های مرتبط با تنظیمات حریم خصوصی را بررسی و در صورت نیاز فعال یا غیرفعال نماید. این برنامه قادر است جزئیات جامعی در رابطه با هریک از تنظیمات موجود برای شما به نمایش درآورد تا شما بتوانید با بررسی دقیق هریک از این آپشن‌ها آن‌ها را فعال یا غیرفعال کنید. این برنامه از امکان هرگونه جمع‌آوری دیتا از سوی سرویس‌های ردیابی و ناقض حریم خصوصی را مسدود کند تا بدین واسطه، از حریم خصوصی خود در برابر هریک از آن‌ها محافظت نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Spybot Anti-Beacon را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Spybot Anti-Beacon :

– جلوگیری از ارسال هرگونه اطلاعات شخصی از سیستم به مایکروسافت

– جلوگیری از نمایش تبلیغات مزاحم در قسمت‌های مختلف سیستم

– جلوگیری از هدررفت بیهوده پهنای باند اینترنت

– جلوگیری از نصب خودکار نرم افزارهای تلمتری

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Spybot Anti Beacon.cover1  300x169 - دانلود Spybot Anti-Beacon 3.8 - نرم افزار بهبود حریم خصوصی کاربر در ویندوز 10 Spybot Anti Beacon.cover2  300x169 - دانلود Spybot Anti-Beacon 3.8 - نرم افزار بهبود حریم خصوصی کاربر در ویندوز 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR