دانلود QuickBuild 11.0.25 – کوئیک‌بیلد؛ نرم افزار بیلد سرور منیجمت

دانلود QuickBuild 11.0.25 - کوئیک‌بیلد؛ نرم افزار بیلد سرور منیجمت

 

دانلود QuickBuild

| کوئیک‌بیلد؛ نرم افزار بیلد سرور منیجمت |

 

QuickBuild 11.0.25 کوئیک‌بیلد؛ نام یک ابزار کراس پلتفرم جدید و قدرتمند به منظور خودکارسازی و مدیریت بیلد در سرور است که با انواع سیستم‌ها و بیزنس‌ها سازگاری دارد و به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید در طی فرآیند توسعه نرم افزار خود، به مدیریت خودکار بیلدها بپردازید و کدها را تست کنید. استفاده از این بیلد منیجمنت سرور، در تیم‌های توسعه نرم افزار کاربرد گسترده داشته و به مدیر سرور و کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند کدها را در بیلدهای مختلف با هم مقایسه، اجرا و تست کنند. کدنویسی، یک شغل جذاب و محبوب در دنیاست. در تیم‌های بزرگ نرم افزاری، مدیریت پروژه‌های نرم افزاری نیازمند یک بیلد سرور منیجمنت حرفه‌ای است که بتواند دیپندنسی‌ها را در کنار کدها قرار داده و پروژه را با تازه‌ترین کدهای کامیت شده بیلد کند. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد که بتوانید فرآیند بیلد کردن را به شکل خودکار انجام دهید و پکیج‌های آماده شده را در دسترس قرار دهید.

همزمان با اینکه همکاران در واحد توسعه نرم افزار، در حال کدنویسی هستند و کدهای جدید را کامیت می‌کنند، نیاز به ابزاری که بتواند مجموعه کدهای پروژه را مدیریت کند یک ضرورت اساسی محسوب می‌شود. نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید بیلد پروژه‌های خود در برنچ‌های مختلف را به شکل خودکار اجرا کنید و در پایان، تست‌های آن را نیز به اجرا درآورید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که به راحتی بتوانید هر کامیت و کدهای آن را مدیریت و به آسانی به تغییرات نسخه‌های پیشین برگردید. این نرم افزار با دارا بودن امکانات گسترده و کاربردی در حوزه Build Management/Continuous Integration کلیه انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌سازد و به نوعی می‌توان آن را یک جایگزین قوی برای ابزار تیم‌سیتی (JetBrains TeamCity) به شمار برد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار QuickBuild را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار QuickBuild :

– دارا بودن امکانات گسترده در حوزه مدیریت بیلد، خودکارسازی فرآیندها و اجرای تست‌های خودکار

– دارا بودن امکانات گسترده برای پیکربندی پروژه‌های نرم افزاری

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– مناسب برای تیم‌های توسعه کوچک و بزرگ

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

QuickBuild.cover1  300x160 - دانلود QuickBuild 11.0.25 - کوئیک‌بیلد؛ نرم افزار بیلد سرور منیجمت QuickBuild.cover2  300x172 - دانلود QuickBuild 11.0.25 - کوئیک‌بیلد؛ نرم افزار بیلد سرور منیجمت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 258 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR