دانلود USB Formatter for Car Stereo 2.01 – فرمت حافظه‌های فلش برای پخش خودرو

دانلود USB Formatter for Car Stereo 2.01 - فرمت حافظه‌های فلش برای پخش خودرو

 

دانلود USB Formatter for Car Stereo

| فرمت حافظه‌های فلش برای پخش خودرو |

 

USB Formatter for Car Stereo 2.01 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و ساده به منظور فرمت کردن حافظه‌های فلش جهت پخش کردن محتوای آن در خودرو است. همانطور که می‌دانید، بعضا ممکن است به دلیل نوع فرمت حافظه فلش، محتوای آن در پخش‌کننده‌های خودرو قابل گوش کردن نباشد و در واقع پخش خودرو، قادر به شناسایی نوع فرمت حافظه شما نیست. در چنین مواقعی، تنها راه‌حل موجود این است که حافظه خود رذا فرمت کنید. اما اگر که حتی با فرمت کردن حافظه فلش هم مشکل حل نشد، راهکار چیست؟ در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید حافظه‌های فلش را با ضریب اطمینان بالا جهت پخش در پخش‌کننده‌های خودرو فرمت کنید.

به طور کلی نمی‌توان گفت که یک پخش‌کننده خودرو، قادر به پشتیبانی از انواع مختلف حافظه‌ها است. بنابراین ممکن است چنین مشکلی برای شما هم رخ بدهد که نتوانید محتوای حافظه فلش خود را در برخی پخش‌کننده‌ها گوش کنید. روشی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم، می‌تواند این اطمینان را بدهد که با یک بار فرمت کردن حافظه، به شکل تضمینی می‌توان محتوای آن را در تمامی پخش‌کننده‌ها پخش کرد. این نرم افزار در واقع یک فرمت‌کننده حافظه‌های فلش است که می‌تواند با فایل فرمت رایج در بین پخش خودروها، حافظه شما را فرمت کند تا از این پس هیچ نگرانی از بابت عدم پخش موسیقی دلخواه خود در پخش خودرو نداشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار USB Formatter for Car Stereo را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار USB Formatter for Car Stereo :

– امکان فرمت ساده و سریع حافظه‌های فلش

– رفع مشکلات عدم سازگاری و پخش برخی حافظه‌ها در پخش خودرو

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

USB Formatter for Car Stereo.cover1  300x258 - دانلود USB Formatter for Car Stereo 2.01 - فرمت حافظه‌های فلش برای پخش خودرو USB Formatter for Car Stereo.cover2  300x258 - دانلود USB Formatter for Car Stereo 2.01 - فرمت حافظه‌های فلش برای پخش خودرو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 751 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR