دانلود Google Assistant Unofficial Desktop Client 1.0.0 – گوگل اسیستنت برای ویندوز

دانلود Google Assistant Unofficial Desktop Client 1.0.0 - گوگل اسیستنت برای ویندوز

 

دانلود Google Assistant

| گوگل اسیستنت برای ویندوز |

 

Google Assistant Unofficial Desktop Client 1.0.0 گوگل اسیستنت؛ کلاینت مخصوص دستیار صوتی گوگل است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، تازه‌ترین نسخه آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهیم. همانطور که احتمالا می‌دانید، گوگل اسیستنت، در واقع یک سرویس تکامل یافته برای دستیار قبلی گوگل (Google Now) است که حتی بدون نیاز به پرسش هم می‌تواند اطلاعات مورد نیاز شما را در دسترس‌ قرار دهد. گوگل اسیستن با سیری اپل، الکسای آمازون و همینطور کورتانای مایکروسافت در رقابت است و به همین دلیل هم بود که احتمالا نسخه رسمی این اپلیکیشن هیچ‌گاه برای ویندوز منتشر نشد. اگر که شما نیز از علاقه‌مندان به گوگل اسیستن هستید و می‌خواهید که امکانات این دستیار قدرتمند را در ویندوز تجربه کنید، ما برایتان کلاینت غیررسمی این دستیار هوشمند را آماده کرده‌ایم که به صورت رایگان و متن‌باز عرضه شده و بر روی ویندوز قابل نصب می‌باشد.

گوگل اسیستنت، همانند دیگر دستیارهای صوتی قادر است وظایف متعددی را با دستورات صوتی انجام دهد. در واقع شما به عنوان کاربر این نرم افزار به راحتی می‌توانید با این دستیار هوشمند خرید آنلاین انجام دهید و یا اینکه از این دستیار هوشمند برای رزرو رستوران، ارسال پیام به مخاطبان مورد نظر خود و … استفاده کنید. یکی از خصوصیات جالب توجه در مورد گوگل اسیستنت، این است که کاربر هم می‌تواند نیاز خود را به صورت صوتی و هم به صورت متنی مطرح کند تا این دستیار هوشمند به سرعت آن را اجرا کند. کلاینت رایگان گوگل اسیستنت به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید به سرعت از امکانات این دستیار هوشمند در ویندوز استفاده کنید و از مزایای آن در سیستم خود بهره‌مند شوید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Google Assistant را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Google Assistant :

– قابلیت بهره‌مندی از امکانات Google Assistant در ویندوز

– توانایی طرح درخواست از طریق فرمان صوتی و یا متنی

– امکان شخصی‌سازی تنظیمات

– امکان تعیین کلید میانبر برای دسترسی و فعال شدن سریع گوگل اسیستنت در سیستم

– دارا بودن پوسته تاریک و روشن

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Google Assistant.cover1  300x193 - دانلود Google Assistant Unofficial Desktop Client 1.0.0 - گوگل اسیستنت برای ویندوز Google Assistant.cover2  300x161 - دانلود Google Assistant Unofficial Desktop Client 1.0.0 - گوگل اسیستنت برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 127 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR