دانلود Espanso 0.7.3 – نرم افزار تایپ و جایگزینی سریع عبارات از پیش تعیین‌شده

دانلود Espanso 0.7.3 - نرم افزار تایپ و جایگزینی سریع عبارات از پیش تعیین‌شده

 

دانلود Espanso

| نرم افزار تایپ و جایگزینی سریع عبارات از پیش تعیین‌شده |

 

Espanso 0.7.3 نام یک محصول نرم افزار جدید، رایگان و متن‌باز به منظور کمک به کاربران جهت افزایش بهره‌وری و سرعت در حین فرآیند تایپ متن، کد، آماده‌سازی سند و … است که می‌تواند به سرعت کلمات و عبارات از پیش تعیین‌شده توسط کاربران را جایگزین عبارات کلیدی کند. اگر که شما هم در طول روز مدت زمانی طولانی را صرف تایپ کردن عبارات متنی در سیستم می‌کنید و به دنبال روشی هستید که بتواند تا حدی شما را در تایپ سریع‌تر عبارات پرتکرار کمک کند، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار کاربردی و قدرتمند را از دست ندهید. این برنامه با دارا بودن امکاناتی جامع و حرفه‌ای می‌تواند تجربه تایپ کردن شما در سیستم‌های رایانه‌ای را به کلی دگرگون کند. آیا از تایپ کردن یک جمله و یا عبارت در متن‌های خود خسته‌ شده‌اید؟ ما برایتان یک روش ساده و جذاب را آماده کرده‌ایم که می‌تواند به سرعت کلمات کلیدی شما را به عباراتی از پیش تعیین شده تبدیل نماید و بدین ترتیب سرعت و کیفیت تایپ شما را در محیط‌های مختلف بالا ببرد.

کاربرد اصلی این برنامه در مواقعی است که شما در حال تایپ کرد متنی هستید که یک عبارت یا جلمه کلیدی در آن پرتکرار باشد. به عنوان مثال، شما می‌توانید در تنظیمات این برنامه، کلمه “تاریخگ را به عنوان کلمه کلیدی تعریف کنید تا به محض تایپ آن در محیط‌های مختلف، سریعا مقدار واقعی تاریخ و زمان فعلی سیستم جایگزین آن شود. در واقع این برنامه می‌تواند با انعطاف‌پذیری بالای خود، هرگونه متن، کلمه و یا عبارت مورد نظر شما را جایگزین کلمات کلیدی در حین تایپ کردن کند تا بدین ترتیب از تایپ اضافه کلمات پرترکرار خودداری شده و به کیفیت و سرعت نگارش شما افزوده شود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Espanso را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Espanso :

– امکان تایپ هوشمندانه متن‌ها با دقت و سرعت بالا

– امکان جایگزینی سریع و ساده کلمات، عبارات و جملات در متن

– امکان جای‌گذاری سریع و آسان تاریخ‌ها، ایموجی‌ها و … در متن

– سازگاری با محیط‌های مختلف تایپ متن، کدنویسی و … در ویندوز

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Espanso.cover1  300x208 - دانلود Espanso 0.7.3 - نرم افزار تایپ و جایگزینی سریع عبارات از پیش تعیین‌شده Espanso.cover2  300x121 - دانلود Espanso 0.7.3 - نرم افزار تایپ و جایگزینی سریع عبارات از پیش تعیین‌شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.78 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR