دانلود DeepGit 4.2.1 Build 8005 – نرم افزار دیپ‌گیت

دانلود DeepGit 4.2.1 Build 8005 - نرم افزار دیپ‌گیت

 

دانلود DeepGit

| نرم افزار دیپ‌گیت |

 

DeepGit 4.2.1 Build 8005 نام یک کلاینت جدید و کاربردی برای گیت است که در ادامه به معرفی امکانات آن خواهیم پرداخت. همانطور که می‌دانید، پروژه‌های توسعه‌ای از ابتدا آماده استفاده نیستند و باکدنویسی خط به خط ایجاد می‌شوند. در ابتدای کار، ممکن است خروجی نرم افزار پرباگ باشد و خطاهای بسیاری در آن وجود داشته باشد. اما در نهایت با رفع شدن این باگ‌ها، نرم افزار به پایداری خود می‌رسد. نرم افزارهای کنترل ورژن، از جمله ابزارهایی هستند که در شرکت‌های نرم افزاری استفاده می‌شوند. کنترل ورژن، همانند یک ابزار ذخیره برای پروژه شما است. شما با استفاده از آن می‌توانید تغییرات را به آسانی ردیابی کنید و ببینید که هر قسمت از کد توسط کدام‌یک از همکاران و به چه شکلی تغییر کرده است و در صورت نیاز این امکان هم برایتان مهیاست که بتوانید سریعا نسخه مورد نظر را بازیابی کنید.

گیت که اولین بار در سال 2005 توسعه پیدا کرد، یک سیستم کنترل ورژن بسیار محبوب است که در قلب طیف گسترده‌ای از پروژه‌های نرم افزاری می‌توان آن را جای داد. گیت بر روی سیستم شما نصب می‌شود و به شما رکوردهایی مستقل از نسخه‌های کامیت شده را نشان می‌دهد و شما به راحتی می‌توانید هر نسخه را ببینید و یا بازیابی کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یکی دیگر از کلاینت‌های گیت را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم تحت عنوان دیپ‌گیت؛ ابزاری که با دارا بودن امکانات جامع و کاربردی توانسته نام خود را به عنوان یکی از کلاینت‌های کاربردی گیت مطرح کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DeepGit را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DeepGit :

– امکان نمایش تغییرات اعمال شده بر روی سورس کدها در نمایی زیبا و کاربرپسند

– امکان مشاهده سریع و آسان منشأ ابتدایی تغییرات کدها

– امکان ردیابی و مدیریت هرچه بهتر کامیت‌ کدها

– دارا بودن امکانات جامع و کاربردی برای تیم‌های توسعه نرم افزار

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DeepGit.cover1  300x62 - دانلود DeepGit 4.2.1 Build 8005 - نرم افزار دیپ‌گیت DeepGit.cover2  300x176 - دانلود DeepGit 4.2.1 Build 8005 - نرم افزار دیپ‌گیت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR