دانلود Epubor Ultimate Converter 3.0.13.1216 – تبدیل فرمت‌ انواع کتاب‌های الکترونیکی

دانلود Epubor Ultimate Converter 3.0.13.1216 - تبدیل فرمت‌ انواع کتاب‌های الکترونیکی

 

دانلود Epubor Ultimate Converter

| تبدیل فرمت‌ انواع کتاب‌های الکترونیکی |

 

Epubor Ultimate Converter 3.0.13.1216 نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت انواع کتاب‌های الکترونیکی است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند به آسانی فرمت‌های مختلف در این زمینه را به همدیگر تبدیل کند. این برنامه، در واقع یک مبدل حرفه‌ای کتاب‌های الکترونیکی + حذف‌کننده محدودیت‌های کپی و به‌اشتراک‌گذاری است که کلیه نیازهای شما در این زمینه را برطرف می‌کند. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید کتاب‌های الکترونیکی خود در فرمت‌های EPUB, PDF, Mobi را به همدیگر تبدیل کنید؛ به نحوی که فرمت خروجی درست در سبک و استایل فرمت مبدأ باشد.

اگر که شما هم به یک ابزار تبدیل فرمت قدرتمند برای کتاب‌های الکترونیکی خود هستید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند این کار را به ساده‌ترین شکل ممکن برایتان انجام دهد. در حال حاضر شمار متعددی از این ابزارها در دسترس هستند که هریک نکات مثبت و منفی خاص خود را دارند. اگر که تاکنون شمار متعددی از این ابزارها را امتحان کرده و نتیجه آن مغایر با نیاز شما بوده است، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Epubor Ultimate Converter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Epubor Ultimate Converter :

– امکان تبدیل فرمت کتاب‌های الکترونیکی از توزیع‌کنندگان مختلف

– پشتیبانی کامل از کتاب‌های خریداری شده Amazon Kindle, Barnes&Noble Nook, Sony, Kobo, Google Play, Lulu, Smashwords, FictionWise و …

– پشتیبانی افرمت‌های ورودی EPUB, PDF, AZW, AZW1, AZW3, AZW4, Mobi, PRC, TPZ, Topaz, TXT, HTML و …

– قابلیت خروجی گرفتن در فرمت‌های EPUB, Mobi, PDF

– امکان تنظیم فونت و اندازه نوشته‌ها در حین فرآیند تبدیل

– امکان از بین بردن محدودیت DRM از روی کتاب‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Epubor Ultimate Converter.cover1  300x175 - دانلود Epubor Ultimate Converter 3.0.13.1216 - تبدیل فرمت‌ انواع کتاب‌های الکترونیکی Epubor Ultimate Converter.cover2  300x211 - دانلود Epubor Ultimate Converter 3.0.13.1216 - تبدیل فرمت‌ انواع کتاب‌های الکترونیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR