دانلود FolderBookmarks 1.2.1 – نرم افزار دسترسی سریع‌تر به فولدرهای مورد نظر در ویندوز

دانلود FolderBookmarks 1.2.1 - نرم افزار دسترسی سریع‌تر به فولدرهای مورد نظر در ویندوز

 

دانلود FolderBookmarks

| نرم افزار دسترسی سریع‌تر به فولدرهای مورد نظر در ویندوز |

 

FolderBookmarks 1.2.1 نام یک محصول نرم افزاری ساده، کوچک و در عین حال قوی برای دسترسی سریع‌تر به فولدرهای مورد نظر کاربر تنها با دو کلیک موس است. با این برنامه شما می‌توانید سرعت و بازدهی کار با سیستم خود را بالا ببرید. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که روزانه ساعات مشخصی را مشغول کار با کامپیوتر هستید و به دنبال روش‌هایی می‌گردید که انجام اقدامات مختلف برایتان ساده و سریع‌تر میسر باشد، این برنامه یکی از بهترین ابزارها در این زمینه محسوب می‌شود. این برنامه به طور کامل با ویندوز اکسپلورر یکپارچه شده و می‌توانید از آن در منوی راست کلیک موس و آیتم‌هایی نظیر …Open File و یا …Save File استفاده کنید.

در بیشتر مواقع، ما از تعداد انگشت‌شماری از فولدرها در ویندوز استفاده می‌کنیم. در این بین، تعدادی از فولدرهای پرکاربردتر به راحتی قابل دسترس نبوده و در بین دیگر فولدرها گم می‌شوند. با استفاده از نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، شما می‌توانید بر روی فولدرهای پراستفاده خود نشانک‌هایی را قرار دهید تا به راحتی بتوانید آن‌ها را از بین ده‌ها فولدر دیگر تشخیص دهید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تنها با دو کلیک ساده بر روی فولدرها نشانه مورد نظر خود را درج کنید و از این پس با سرعت و سادگی بیشتر به آن‌ها دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FolderBookmarks را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FolderBookmarks :

– یکپارچگی کامل با ویندوز اکسپلورر

– توانایی نشانه‌گذاری ساده و آسان فولدرها

– امکان دسترسی سریع‌تر به فولدرهای پرکاربرد

– امکان انجام موثرتر کارها در ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FolderBookmarks.cover1  300x215 - دانلود FolderBookmarks 1.2.1 - نرم افزار دسترسی سریع‌تر به فولدرهای مورد نظر در ویندوز FolderBookmarks.cover2  300x206 - دانلود FolderBookmarks 1.2.1 - نرم افزار دسترسی سریع‌تر به فولدرهای مورد نظر در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR