دانلود Input Director 2.1.1 Build 150 – مدیریت چند سیستم ویندوزی با یک موس و کیبورد

دانلود Input Director 2.1.1 Build 150 - مدیریت چند سیستم ویندوزی با یک موس و کیبورد

 

دانلود Input Director

| مدیریت چند سیستم ویندوزی با یک موس و کیبورد |

 

Input Director 2.1.1 Build 150 یک راهکار نرم افزاری جدید و کاربردی است که با تکیه بر آن، کاربر می‌تواند چند سیستم ویندوزی را با استفاده از یک کیبورد و موس متصل شده به یکی از سیستم‌ها کنترل کند. اگر شما هم در منزل یا محل کار خود با دو یا چند سیستم رایانه‌ای مجهز به ویندوز سر و کار دارید، احتمالا میز کارتان با تعداد زیادی موس و کیبورد متصل به آن‌ها شلوغ و نامنظم شده است. با استفاده از نرم افزاری که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، امکانی برایتان فراهم خواهد شد تا بتوانید تنها با یک موس و کیبورد، چندین سیستم رایانه‌ای مختلف را کنترل کنید.

با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید مانیتورهای هریک از سیستم‌ها را در کنار یکدیگر قرار دهید و با حرکت دادن موس به طرفین، نشانگر را به صفحه نمایش مانیتور کناری منتقل کنید و به طور همزمان، موس و صفحه کلید را در آن فعال کنید. این برنامه به طور خاص برای کاربرانی طراحی شده که در منزل یا محل کار با چند سیستم رایانه‌ای سر و کار دارند و می‌خواهند با یک صفحه کلید و موس، تمامی سیستم‌ها را کنترل کنند. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند تنها با چند کلیک ساده، شاهد کارکرد حرفه‌ای این برنامه باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Input Director را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Input Director :

– قابلیت نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

– امکان کار با چند سیستم و چند مانیتور

– امکان استفاده از یک موس و کیبورد برای چند سیستم ویندوزی

– قابلیت به‌اشتراک‌گذاری حافظه کلیپ برد در بین سیستم‌ها

– سازگاری با Windows 11/10/8.1/8/7

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Input Director.cover1  300x262 - دانلود Input Director 2.1.1 Build 150 - مدیریت چند سیستم ویندوزی با یک موس و کیبورد Input Director.cover2  300x262 - دانلود Input Director 2.1.1 Build 150 - مدیریت چند سیستم ویندوزی با یک موس و کیبورد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR