دانلود Flipper 0.236.0 – فلیپر؛ پلتفرم دیباگ کردن اپلیکیشن‌های اندروید، iOS و ری‌اکت

دانلود Flipper 0.125.0.0 - فلیپر؛ پلتفرم دیباگ کردن اپلیکیشن‌های اندروید، iOS و ری‌اکت

 

دانلود Flipper

| فلیپر؛ پلتفرم دیباگ کردن اپلیکیشن‌های اندروید، iOS و ری‌اکت |

 

Flipper 0.236.0 نام یک ابزار متن‌باز و فوق‌پیشرفته، ساخته شده توسط شرکت فیسبوک (Facebook) است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید اپلیکیشن‌های اندروید، iOS و ری‌اکت را به آسانی تست و دیباگ کنید. همانطور که می‌دانید، این روزها توسعه اپلیکیشن‌های موبایل دیگر مثل سابق محدود به روش‌های نیتیو نیست. در واقع اگر که شما علاقه‌مند به توسعه نرم افزار برای اندروید یا iOS باشید، نیازی نیست که برای ساخت اپلیکیشن مورد نظر خود در هر دو بستر جاوا/کاتلین و سوئیفت کد بزنید. این روزها با استفاده از فریمورک‌های نوپایی همچون ری‌اکت، فلاتر و …، این امکان فراهم شده که علاقه‌مندان به توسعه اپلیکیشن‌های موبایل بتوانند با یادگیری و تسلط بر یک زبان برنامه‌نویسی (عمدتا جاوا و زبان‌های تحت وب) بتوانند دز یک فریمورک قدرتمند اپلیکیشن مورد نظر خود را به صورت مولتی پلتفرم بسازند.

اپلیکیشن‌های مولتی پلتفرم این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که با کدنویسی کمتر بتوانید شاهد نتیجه‌ای یکسان در چند پلتفرم باشید. به عنوان مثال، با استفاده از ری‌اکت نیتیو، می‌توانید با استفاده از یک کد بیس، به طور همزمان دو خروجی اندروید و iOS برای اپلیکیشن‌ خود بگیرید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک پلتفرم جدید با نام فلیپر را به شما معرفی می‌کنیم که به طور اختصاصی توسط شرکت فیسبوک طراحی و ساخته شده تا توسعه‌دهنده در محیط آن با سهولت بیشتری بتواند اپلیکیشن‌های خود را دیباگ و تست کند. این پلتفرم از اپ‌های اندروید، iOS و ری‌اکت نیتیو پشتیبانی می‌کند و به دولوپرها و متخصصین تست این امکان را می‌دهد که بتوانند کارکرد اپلیکیشن خود را با دقت بسیار بالا مورد بررسی قرار داده و عیب‌های احتمالی آن را در تست‌ها تشخیص دهند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Flipper را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Flipper :

– رایگان و متن باز بودن

– ساپورت قوی و داکویمنتیشن‌های کاربردی توسط فیسبوک

– سازگاری با اپلیکیشن‌های اندروید، iOS و ری‌اکت نیتیو

– مناسب برای دولوپرهای موبایل و متخصصی تست نرم افزار

– مناسب برای تست و دیباگ کردن اپلیکیشن‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Flipper.cover1  300x190 - دانلود Flipper 0.236.0 - فلیپر؛ پلتفرم دیباگ کردن اپلیکیشن‌های اندروید، iOS و ری‌اکت Flipper.cover2  300x190 - دانلود Flipper 0.236.0 - فلیپر؛ پلتفرم دیباگ کردن اپلیکیشن‌های اندروید، iOS و ری‌اکت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 92.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR