دانلود WidsMob Retoucher 1.3.0.66 – نرم افزار ویرایش و زیباسازی تصاویر

دانلود WidsMob Retoucher 1.3.0.66 - نرم افزار ویرایش و زیباسازی تصاویر

 

دانلود WidsMob Retoucher

| نرم افزار ویرایش و زیباسازی تصاویر |

 

WidsMob Retoucher 1.3.0.66 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و قدرتمند به منظور ویرایش کردن و زیباسازی تصاویر است که با دارا بودن مجموعه‌ای از افکت‌های جذاب و دیدنی، جلوه‌ای خاص و بسیار زیبا را به تصاویر شما می‌دهد. این برنامه مجهز به مجموعه‌ای از فیلترها و امکانات منحصر به فرد است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر خود را با جلوه‌هایی خاص و زیبا به نمایش درآورید. به عنوان مثال، امکان دی‌-نویز (De-Noise) در این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید نویزهای موجود در تصاویر خود به دلیل مقدار بالای ISO، کم بودن نور، سرعت بالای شاتر و … را برطرف کنید.

همانطور که می‌دانید، ثبت یک تصویر ایده‌آل و خاص بستگی به فاکتورهای مختلف محیطی دارد. به عنوان مثال، محل قرارگیری سوژه مورد نظر برای عکاسی، شدت نور و از همه مهم‌تر تنظیمات دوربین از جمله این فاکتورها هستند که نقش بسیار مهمی را در نتیجه نهایی ایفا می‌کنند.اگر که بنا به هر دلیلی تصویر مورد نظر شما با نتیجه دلخواه‌تان متفاوت بود، با استفاده از برخی نرم افزارها می‌توانید تا حد بسیار زیادی تصویر مورد نظر خود را بهینه‌سازی و اصلاح کنید. در این مطلب، یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در زمینه ویرایش و زیباسازی تصاویر را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند تا حد بسیاری عمل بازسازی تصاویر را برای شما به انجام برساند و جلوه‌ای زیباتر از تصاویر را به نمایش درآورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WidsMob Retoucher را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WidsMob Retoucher :

– امکان بازسازی و اصلاح ایرادات موجود در تصاویر

– قابلیت اصاح مشکلات کم بودن نور، سرعت بالای شاتر، بالا بودن مشخصه ISO و … در تصاویر

– امکان دستکاری تصاویر و بازسازی جزئیات و ایرادات موجود در عکس‌ها

– امکان از بین بردن نویز موجود در تصاویر با الگوریتم‌های پیشرفته تشخیص عکس

– مجهز بودن به رابط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WidsMob Retoucher.cover1  300x169 - دانلود WidsMob Retoucher 1.3.0.66 - نرم افزار ویرایش و زیباسازی تصاویر WidsMob Retoucher.cover2  300x169 - دانلود WidsMob Retoucher 1.3.0.66 - نرم افزار ویرایش و زیباسازی تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR