دانلود 9DataRecovery All in One Data Recovery 2.2 – بازیابی اطلاعات حذف شده

دانلود 9DataRecovery All in One Data Recovery 2.2 - بازیابی اطلاعات حذف شده

 

دانلود 9DataRecovery All in One Data Recovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده |

 

9DataRecovery All in One Data Recovery 2.2 نام یک نرم افزار رایگان، ساده و کاربردی است که کاربر را قادر می‌سازد تا طی چند کلیک ساده بتواند اطلاعات حذف شده خود را بازیابی نماید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید اطلاعات حذف شده خود را از انواع حافظه‌ها نظیر هارد درایو، مموری کارت، حافظه‌های USB، دوربین دیجیتال و … به راحتی ریکاوری کنید. اگر که شما نیز به تازگی با یک سناریوی حذف اطلاعات را تجربه کرده و به دنبال ابزاری هستید که بتواند اطلاعات حذف شده شما را به طور صحیح و سالم بازگرداند، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

وظیفه اصلی این نرم افزار، اسکن حافظه‌های دیجیتالی و تلاش برای بازگردانی اطلاعات حذف شده است. در صورتی که در پی وقوع یک فاجعه ترسناک حذف اطلاعات، بخش مهمی از دیتای شخصی خود را از دست داده و اکنون تلاش می‌کنید یک ابزار ساده و در عین حال کاربردی برای ریکاوری اطلاعات خود پیدا کنید، این نرم افزار یک گزینه ایده‌آل برای شرایط فعلی شماست. تنها کافی‌ست که حافظه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در ادامه و با چند کلیک ساده، اطلاعات برای شما ریکاوری شوند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار 9DataRecovery All in One Data Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار 9DataRecovery All in One Data Recovery :

– امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از کارت حافظه، فلش درایو، اس‌اس‌دی (SSD) و …

– امکان بازیابی اطلاعات از درایوهای سیستمی و غیرسیستمی

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در اسکن و بازگردانی اطلاعات حذف شده

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

9DataRecovery All in One Data Recovery.cover1  300x211 - دانلود 9DataRecovery All in One Data Recovery 2.2 - بازیابی اطلاعات حذف شده 9DataRecovery All in One Data Recovery.cover2  300x211 - دانلود 9DataRecovery All in One Data Recovery 2.2 - بازیابی اطلاعات حذف شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR