دانلود کلیپ 10 گل برتر نامزد جایزه پوشکاش FIFA Puskas Award 2012

FIFA-Puskas-Award-2012

دانلود کلیپ 10 گل برتر نامزد دریافت جایزه پوشکاش 2012

FIFA Puskas Award 2012

امروز برای شما دوستان عزیز کلیپ 10 گل زیبا و برتر نامزد دریافت جایزه پوشکاش 2012 – FIFA Puskas Award 2012 رو آماده دانلود کردم. جایزه بهترین گل سال، پوشکاش نام دارد که از گل معروف فرانس پوشکاش اسطوره رئال مادرید بر گرفته شده است.

این فیلم که به تازگی منتشر شده 10 گلی که امسال توانایی کسب جایزه ی برترین گل سال 2012 یا همون پوشکاش 2012 رو بگیرن رو نمایش میده . بعضی از گزنان سرشناس در این 10 گل  میشه به مسی ، نیمار ، فالکائو ، بن افرا و … اشاره کنیم.

از 10 گل برتر سال، سه گل نیمار، فالکائو و میروسلاو استاچ (بازیکن فنرباغچه) کاندیدای دریافت این جایزه شده اند که نتیجه نهایی 7 ژانویه در مراسمی در زوریخ اعلام می شود.شما هم اکنون می توانید گل های نامزد پوشکاش رو با کیفیت بالا و لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

به نظر شما:

–     کدام گل لایق دریافت پوشکاش 2012 است؟
–     یا کدام گل از همه زیباتر است؟

 

فرمت فرمت: MP4

حجم حجم: 30 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR