دانلود RegexBuddy 4.12.0 – نرم افزار تمرین، تست و یادگیری رجکس (Regular Expression)

دانلود RegexBuddy 4.12.0 - نرم افزار تمرین، تست و یادگیری رجکس (Regular Expression)

 

دانلود RegexBuddy

| نرم افزار تمرین، تست و یادگیری رجکس (Regular Expression) |

 

RegexBuddy 4.12.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید کارهای پرتکرار خود را خودکار کرده و رجکس‌‌های مورد نیاز خود را به سرعت بسازید و رشته دلخواه خود را از متون و عبارات مختلف استخراج کنید.یکی از قابلیت‌هایی که سال‌ها قبل به اکثر زبان‌های برنامه‌نویسی دنیا اضافه شد، پشتیبان از رجکس‌ها است. قابلیت بسیار کاربردی که در انواع فرم‌ها، پردازش داده‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. «عبارت‌های منظم» (Regular Expressions) که اصطلاحا رجکس (RegEX) نامیده می‌شود، در مواقعی در برنامه‌نویسی استفاده می‌شود که د زمان استخراج اطلاعات از هر عبارت و متنی استفاده می‌شود. این عبارت‌ها برای جستجو و یافتن مطابقت با یک یا چند الگوی جستجوی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را برای شما مهیا می‌کند تا بتوانید رجکس‌های پیچیده نوشته شده توسط دیگران را به وضوح درک کنید. علاوه بر این، یکی از راه‌های یادگیری هرچه بهتر رجکس‌ها این است که بتوانید آن‌ها را بر روی رشته‌ها و فایل‌های متنی مختلف تست کنید و از اشتباهات احتمالی در داده‌های واقعی جلوگیری کنید. این برنامه یکی از بهترین ابزارها برای یادگیری، تمرین و تست رجکس‌ها بر روی رشته‌های متنی است که با استفاده از آن می‌توانید کلیه نیازهای خود در این زمینه را پوشش دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار RegexBuddy را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RegexBuddy :

– امکان ساخت سریع و آسان رگولار اکسپرشنز و تست کردن آن‌ها

– امکان فهم آسان و دقیق رجکس‌ها و نحوه کارکرد آن‌ها

– امکان تست آسان و سریع رجکس بر روی رشته‌های ساده یا پیچیده

– امکان استفاده از رجکس‌ها در سورس‌کدهای نرم افزاری

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RegexBuddy.cover1  300x225 - دانلود RegexBuddy 4.12.0 - نرم افزار تمرین، تست و یادگیری رجکس (Regular Expression) RegexBuddy.cover2  300x225 - دانلود RegexBuddy 4.12.0 - نرم افزار تمرین، تست و یادگیری رجکس (Regular Expression)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR