دانلود Windows 11 Fixer 2.1.0 – نرم افزار بهینه‌ و شخصی‌سازی ویندوز 11

دانلود Windows 11 Fixer 1.1.0 - نرم افزار بهینه‌ و شخصی‌سازی ویندوز 11

 

دانلود Windows 11 Fixer

| نرم افزار بهینه‌ و شخصی‌سازی ویندوز 11 |

 

Windows 11 Fixer 2.1.0 نام یک ابزار جدید، ساده، رایگان و متن‌باز است که به کمک آن شما کاربران سیستم‌عامل جدید مایکروسافت ویندوز 11 (Microsoft Windows 11)، به راحتی می‌توانید تنظیمات مختلف سیستم‌عامل را مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید. به طور پیش‌فرض، این امکان وجود دارد که بتوان برخی خصوصیات ظاهری و یا کارکردی در ویندوز را شخصی‌سازی کرد؛ اما بسیاری از تنظیمات اساسی‌تر غیرقابل تغییر بوده و کاربر به طور مستقیم قادر به دستکاری آن‌ها نیست.

همانطور که شاهد بودید، چندی پیش نسخه نهایی ویندوز 11 به طور رسمی از سوی مایکروسافت منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفت. این سیستم‌عامل، با تغییراتی چشم‌گیر و جذاب منتشر شده و بسیاری از کاربران نسبت به تجربه آن علاقه نشان داده‌اند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید بسیاری از خصوصیات و جزئیات در سیستم‌عامل ویندوز 11 را به سلیقه خودتان شخصی‌سازی و تنظیم کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Windows 11 Fixer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Windows 11 Fixer :

– امکان تغییر دادن ظاهر نوار تسک‌بار

– امکان تغییر و شخصی‌سازی منوی راست کلیک

– امکان تغییر در ویندوز اکسپلورر و تنظیم گزینه‌های در دسترس

– امکان نصب و راه‌اندازی انواع برنامه‌ها و تغییر اپ‌های پیش‌فرض

– تغییر در تنظیمات کارکردی ویندوز

– امکان بهبود تجربه کاربری ویندوز 11

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Windows 11 Fixer.cover1  300x178 - دانلود Windows 11 Fixer 2.1.0 - نرم افزار بهینه‌ و شخصی‌سازی ویندوز 11 Windows 11 Fixer.cover2  300x178 - دانلود Windows 11 Fixer 2.1.0 - نرم افزار بهینه‌ و شخصی‌سازی ویندوز 11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 57.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR