دانلود APK Installer 0.1.4 – نصب اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز 10

دانلود APK Installer 0.1.4 - نصب اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز 10

 

دانلود APK Installer

| نصب اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز 10 |

| راهنمای فارسی اضافه شد… |

 

APK Installer 0.1.4 نرم افزاری جدید، ساده و رایگان برای نصب کردن اپلیکیشن‌های اندروید در سیستم‌عامل ویندوز 10 است. بله درست متوجه شده‌اید! با این نرم افزار کاربردی و ساده، شما حتی بدون نیاز به ویندوز 11 هم می‌توانید اپ‌های اندرویدی را بر روی رایانه دسکتاپ و یا لپ‌تاپ خود نصب کنید. شاید یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که همراه با ویندوز 11 معرفی شد، امکان نصب کردن اپ‌های اندرویدی بود که سر و صدای زیادی را هم در بین کاربران علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی به پا کرد. در واقع هرکسی که علاقه‌مند به تجربه اپ‌ها و بازی‌های اندروید باشد، با این قابلیت قادر است اپلیکیشن‌های دلخواه خود را در سیستم‌های ویندوزی نیز نصب و اجرا کند. اپلیکیشن‌ جدیدی که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید این قابلیت جذاب را در ویندوز 10 نیز فعال کنید.

نکته مهم این است که اپلیکیشن فوق با کلیه نسخه‌های ویندوز 10 سازگار نیست و کاربران به منظور استفاده از این قابلیت، می‌بایست سیستمی سازگار با ARM و سیستم‌عامل Windows 10 Build 17763 و بالاتر داشته باشند. با این ابزار و مجهز بودن سیستم به پیش‌نیازهای فوق، شما هم به سادگی می‌توانید اپلیکیشن‌های اندروید را در سیستم‌عامل ویندوز 10 نصب و اجرا کنید و بنابراین دیگر نیازی به مهاجرت به ویندوز 11 برای استفاده از این قابلیت نیست.هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار APK Installer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار APK Installer :

– فراهم‌سازی امکان نصب اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز 10

– سازگاری با دیوایس‌های مجهز به ARM64/x86/x64 / Windows 10 Build 17763

– نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

APK Installer.cover1  300x191 - دانلود APK Installer 0.1.4 - نصب اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز 10 APK Installer.cover2  300x191 - دانلود APK Installer 0.1.4 - نصب اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز 10

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Windows 10 Build 17763 and above
The device needs to support ARM64/x86/x64
At least 400MB of free storage space (used to store installation packages and install applications)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1- نرم افزار APK Installer را دانلود و محتوای آن را از حالت فشرده خارج کنید.

2- گزینه Sideload apps را در تنظیمات ویندوز فعال کنید. (در بخش Settings ویندوز، دکمه Update & security، بر روی دکمه For developers کلیک کرده و نهایتا آپشن Sideload apps را فعال نمایید.

3- در محتوای فایل دانلودی، بر روی فایل APKInstaller (Package)_0.1.4.0_x86_x64_arm64.cer راست کلیک و Install Certificate را کلیک کنید.

4- در پنجره باز شده، Current User را انتخاب و در مرحله بعدی، گزینه دوم (Place all certificates in the following store) را انتخاب و با کلیک بر روی Browse، از پنجره باز شده آیتم Trusted Root Certification Authority را انتخاب و تایید کنید.

5- فایل APKInstaller (Package)_0.1.4.0_x86_x64_arm64.msixbundle را اجرا کنید.

موفق باشید.

 

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 236 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR