دانلود form-Z Pro 9.2.0 Build A460 x64 – نرم افزار مدل‌سازی و طراحی 3 بعدی

دانلود form-Z Pro 9.2.0 Build A460 x64 - نرم افزار مدل‌سازی و طراحی 3 بعدی

 

دانلود form-Z Pro

| نرم افزار مدل‌سازی و طراحی 3 بعدی |

 

form-Z Pro 9.2.0 Build A460 x64 نام یک ابزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه طراحی 3 بعدی است که امکانات متعددی در زمینه مدل‌سازی‌های 3 بعدی در اختیار شما کاربران قرار می‌دهد. با این برنامه، کاربر می‌تواند طرح و مدل 3 بعدی خود را با خلاقیت خودش طراحی کند و مطابق با نتیجه آن را در فرمت دلخواه ذخیره نماید. این برنامه بر پایه شبیه‌سازی 3 بعدی جامدات و سطوح طراحی شده و با متدهای پیشرفته‌ای که دارد، می‌تواند شمارا به خوبی در امر سه‌بعدی‌سازی انواع مدل‌ها، انیمیشن‌سازی و … یاری کند. با این ابزار ، شما می‌توانید با توجه به خلاقیت خودتان، انواع سطوح منحنی، فرم‌های مکانیکی، ارگانیک، پوسته‌سازی، جامدات، کره‌ها، اشکال مارپیچ و … را به صورت مدل و سه‌بعدی به تصویر کشیده و از آن در فرمت‌های مختلف خروجی بگیرید.

فرم-زد، یک ابزار طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) است که توسط شرکت AutoDesSys برای انواع زمینه‌های طراحی ساخته شده که با بیان فضاها و فرم‌های سه‌بعدی سر و کار دارند و از آن برای مدل‌سازی سه‌بعدی، انیمیشن‌سازی و رندر استفاده می‌شود. این نرم افزار به دلیل مجهز بودن به انواع روش‌های مدل‌سازی به صورت 2D/3D، یکی از بهترین ابزارها برای طراحی‌های معماران، طراحان شهری، مهندسان، انیماتورها، تصویرگران و فیلم‌سازان، طراحان صنعتی، طراحان دکوراسیون داخلی و سایر دیگر حوزه‌های طراحی به حساب می‌آید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار form-Z Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار form-Z Pro :

– سازگاری با Windows 7/8/10/11

– دارا بودن ابزارهای مدل‌سازی جامدات و سطوح از قبیل Booleans, NURBS, Subdivision Surfaces

– پشتیبانی از فایل فرمت‌های SKP, KMZ, DWG, DAE, OBJ, SAT, STEP, STL

– امکان تهیه خروجی از مدل‌ها در فرمت‌هایی نظیر DWG, DXF, SAT, STEP, DAE, STL و …

– مناسب برای طراحی انواع مدل‌های 3 بعدی برای مهندسان حوزه صنعت، دکوراسیون داخلی، معماران و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

form Z.cover  300x169 - دانلود form-Z Pro 9.2.0 Build A460 x64 - نرم افزار مدل‌سازی و طراحی 3 بعدی form Z.cover1  300x169 - دانلود form-Z Pro 9.2.0 Build A460 x64 - نرم افزار مدل‌سازی و طراحی 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 548 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR