دانلود Vovsoft Batch Image Resizer 1.1 – تغییر اندازه تصاویر

دانلود Vovsoft Batch Image Resizer 1.1 - تغییر اندازه تصاویر

 

دانلود Vovsoft Batch Image Resizer

| نرم افزار تغییر اندازه تصاویر |

 

Vovsoft Batch Image Resizer 1.1 نرم افزاری ساده و کاربردی است که می‌تواند تصاویر شما را به طریقی سریع و آسان تغییر سایز دهد. کارکرد این برنامه بسیار آسان است و کاربران حتی مبتدی هم می‌توانند با استفاده از آن نیازهای خود را برطرف نمایند. این برنامه قادر است تصاویر فراخوانی شده را تغییر سایز دهد و به انتخاب شما، در فرمتی دیگر از آن خروجی بگیرد. این برنامه از تمامی فرمت‌های رایج گرافیکی از قبیل JPEG, BMP, GIF, ICO, PNG, WMP, DDS و … پشتیبانی می‌کند و از این بابت محدودیتی پیش روی شما نخواهد بود.

اگر شما هم نیاز دارید که تصاویر خود را در ابعادی کوچک‌تر داشته باشید تا بتوانید آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید، این برنامه یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای این کار محسوب می‌شود. این برنامه با دارا بودن یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، روشی ساده و آسان را برای فراخوانی تصاویر به شما پیشنهاد می‌کند. بدین صورت که تنها با چند کلیک ساده شما می‌توانید مجموعه‌ای از تصاویر را به صورت گروهی در این برنامه فراخوانی کرده و سپس از آن‌ها در ابعاد و فرمت دلخواه خودتان خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Vovsoft Batch Image Resizer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vovsoft Batch Image Resizer :

– امکان تبدیل کردن فرمت تصاویر به دیگر فرمت‌ها

– پشتیبانی از فرمت‌های JPEG, BMP, PNG, ICO, TIFF, WMP, DDS و …

– امکان پردازش دسته‌جمعی تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vovsoft Batch Image Resizer.cover1  300x296 - دانلود Vovsoft Batch Image Resizer 1.1 - تغییر اندازه تصاویر Vovsoft Batch Image Resizer.cover2  300x296 - دانلود Vovsoft Batch Image Resizer 1.1 - تغییر اندازه تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR