دانلود Anchor – Make your own podcast 3.97.1 – انکر؛ نرم افزار ساخت پادکست برای اندروید

دانلود Anchor - Make your own podcast 3.97.1 - انکر؛ نرم افزار ساخت پادکست برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Anchor برای اندروید

| انکر؛ نرم افزار ساخت پادکست برای اندروید |

 

Anchor – Make your own podcast 3.97.1 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده برای ساخت پادسکت به وسیله گوشی موبایل است. همانطور که می‌دانید، پادکست‌ها از جمله محبوب‌ترین پرونده‌های دیجیتالی هستند که در اینترنت توزیع و در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. پادکست و یا رادیوی اینترنتی، به شما این امکان را می‌دهد که بسته به سلیقه خود بتوانید مجموعه‌ای از رسانه‌های دلخواه خود را دنبال کرده و پادکست‌های مورد علاقه‌تان در سبک‌های متنوع نظیر موسیقی، اخبار، آموزش و … را گوش کنید.

معنای خاص و مفهوم اصلی پادکست، در واقع به فایل‌های صوتی اطلاق می‌شود که شما می‌توانید با کمک برنامه‌هایی مخصوص، در آن‌ها مشترک شده و به آن‌ها گوش کنید. اگر شما هم تاکنون یک یا چند پادکست گوش کرده باشید، احتمالا برای ضبط کردن پادکست خودتان هم تمایل نشان خواهید داد. اگر موضوع و یا محتوای خاصی را برای ارائه دارید و دوست دارید که از طریق پادکست آن‌ها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، بد نیست که برای یک بار هم که شده، پادکست ضبط کردن را امتحان کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید پادکست ضبط کنید و به راحتی و با کیفیت بالا از آن خروجی بگیرید و آن‌ها را در پادگیرها با دیگران به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار Anchor برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Anchor :

– فراهم‌سازی ساده‌ترین روش برای ساخت پادکست

– امکان به‌اشتراک‌گذاری آنلاین پادکست با دیگران

– دارا بودن امکانات گسترده در زمینه ضبط صدای با کیفیت جهت ساخت پادکست

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Anchor 1 84x150 - دانلود Anchor - Make your own podcast 3.97.1 - انکر؛ نرم افزار ساخت پادکست برای اندروید Anchor 2 84x150 - دانلود Anchor - Make your own podcast 3.97.1 - انکر؛ نرم افزار ساخت پادکست برای اندروید Anchor 3 84x150 - دانلود Anchor - Make your own podcast 3.97.1 - انکر؛ نرم افزار ساخت پادکست برای اندروید Anchor 4 84x150 - دانلود Anchor - Make your own podcast 3.97.1 - انکر؛ نرم افزار ساخت پادکست برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 99 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR