دانلود RunCat 1.10 – نظارت بر کارکرد پردازنده سیستم با گربه‌ی دونده!

دانلود RunCat 1.10 - نظارت بر کارکرد پردازنده سیستم با گربه‌ی دونده!

 

دانلود RunCat

| نظارت بر کارکرد پردازنده سیستم با گربه‌ی دونده! |

 

RunCat 1.10 نرم افزاری است که شما با استفاده از آن می‌توانید مصرف پردازنده و منابع سخت‌افزاری سیستم خود را بهینه‌سازی کنید. همانطور که می‌دانید، پردازنده سیستم به منظور اجراری هر دستوری، بخشی از ظرفیت پردازش خود را به پراسس‌ها اختصاص می‌دهد. زمانی که شما در سیستم خود چندین پردازش مختلف و سنگین در حال اجرا داشته باشید، رفته رفته شاهد کند شدن سیستم و ضعف در عملکرد عادی آن می‌شوید. این در مواقعی بهتر خود را نشان می‌دهد که شما به شکلی محسوس متوجه این موضوع شده و شاید کاری جز راه‌اندازی مجدد سیستم نتواند شما را از این شرایط خارج کند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری ساده و کم‌حجم را به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم که قادر است وضعیت پردازش‌ پردازنده و همینطور میزان درگیری آن را بر روی میزکار شما به نمایش درآورد. البته به‌جای نمایش عادی در قالب درصد یا …، قرار است شاهد یک گربه‌ی دونده باشید! این نرم افزار کاملا بهینه با منابع سخت‌افزاری سیستم طراحی شده و رایگان و متن باز است. شما با اجرا کردن آن می‌توانید شاهد دویدن یک گربه کوچک در سمت راست نوار تسک‌بار ویندوز باشید. هر قدر که این گربه سریع‌تر حرکت کند، پردازنده شما با نرخ بیشتری درگیر است. بنابراین شما می‌توانید با نظارت دویدن این گربه، مصرف پردازنده سیستم خود را همواره در درجه‌ای بهینه نگاه دارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار RunCat را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RunCat :

– امکان نظارت بر میزان درگیر بودن پردازنده سیستم در ساعات مختلف روز

– دارا بودن انیمیشن جالب و دوست‌داشتنی گربه دونده در بخش سمت راست نوار تسک‌بار ویندوز برای نمایش وضعیت پردازش‌های سیستم

– امکان راه‌اندازی و اجرای سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RunCat.cover1  - دانلود RunCat 1.10 - نظارت بر کارکرد پردازنده سیستم با گربه‌ی دونده! RunCat.cover2  300x146 - دانلود RunCat 1.10 - نظارت بر کارکرد پردازنده سیستم با گربه‌ی دونده!

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 141 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR