دانلود Razer Synapse 3 v20240202 – نرم افزار ریزر سیناپس

دانلود Razer Synapse 3.6.1130.111217 - نرم افزار ریزر سیناپس

 

دانلود Razer Synapse

| نرم افزار ریزر سیناپس |

 

Razer Synapse 3 v20240202 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند است که به طور رسمی از شرکت ریزر (Razer) ساخته و انتشار یافته است. اگر شما هم از گیمرهای پلتفرم PC باشید، به احتمال بسیار زیاد نام برند خوش‌آوازه ریزر را به خوبی می‌شناسید. شرکت بزرگ ریزر، از جمله برترین تولیدکنندگان محصولات اختصاصی و حرفه‌ای صنعت بازی‌های رایانه‌ای است. این شرکت، به منظور کنترل و پیکربندی هرچه بهتر موس و کیبوردهایی که برای گیمرها تولید می‌کند، یک نرم افزار مخصوص را آماده کرده که در اینجا تازه‌ترین نسخه آن را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار خواهیم داد.

ریزر سیناپس، نام این محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که می‌توانید موس و صفحه کلید ساخت ریزر را به طور خاص و متناسب با نیاز شما گیمرها پیکربندی کند. این نرم افزار پیشرفته امکانات فراوانی را در خود دارد که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید تنظیمات موس و کیبرد ریزر را متناسب با بازی دلخواه خود تغییر داده و کارکرد آن‌ها را برای هر بازی تغییر دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید خصوصیات ظاهری و به عنوان مثال نور پس‌زمینه موس یا کیبورد را نیز تغییر داده و به نسبت قبل جذابیت بیشتری به دیوایس‌های خود بدهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Razer Synapse را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Razer Synapse :

– امکان ذخیره تنظیمات پیکربندی موس و کیبورد بر روی دستگاه و یا فضای ابری

– امکان شخصی‌سازی کلیدهای موس و کیبورد

– سازگاری با کلیه محصولات ریزر

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

razer synapse.cover1  300x212 - دانلود Razer Synapse 3 v20240202 - نرم افزار ریزر سیناپس razer synapse.cover2  300x127 - دانلود Razer Synapse 3 v20240202 - نرم افزار ریزر سیناپس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR