دانلود Windows 11 Debloater 2.0.0 – نرم افزار پاکسازی بلوت ویرها از ویندوز 11

دانلود Windows 11 Debloater 1.0 - نرم افزار دی‌بلوتر ویندوز 11

 

دانلود Windows 11 Debloater

|نرم افزار پاکسازی بلوت ویرها از ویندوز 11 |

 

Windows 11 Debloater 2.0.0 نام یک ابزار جدید و رایگان مخصوص کاربران سیستم‌عامل ویندوز 11 (Windows 11) است که به کمک آن کاربران می‌توانند انواع بلوت ویر (Bloatware) ها در ویندوز را از بین ببرند. شاید که شنیدن این عبارت برای شما هم تازگی داشته باشد. بلوت ویرها، در واقع برنامه‌هایی هستند که در ازای کارایی و سود بسیار اندکی که دارند، فضا و منابع زیادی از سخت افزار سیستم را به خود اختصاص می‌دهند. بلوت ویرها در حال حاضر در انواع سیستم‌عامل‌های دسکتاپ و موبایل وجود دارند و حذف کردن آن به شما کمک می‌کند تا شاهد بهبود کارکرد دیوایس خود باشید.

سیستم‌عامل ویندوز 11 نیز از این قاعده مستثنی نیست و ده‌ها بلوت ویر بی‌فایده در آن به صورت از پیش نصب شده قرار دارد و پاک‌ کردن آن نیز به طرق عادی امکان‌پذیر نیست. ولی با استفاده از اپلیکیشن جدید و رایگانی که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، امکانی برایتان فراهم خواهد بود تا بتوانید این دسته از ابزارهای بلا استفاده در سیستم را حذف کرده و بخش اعظمی از منابع سیستم را آزاد کنید. به طور کلی این برنامه شامل ده‌ها ابزارک کاربردی برای ویندوز 11 است که همگی در قالب یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند گنجانده شده‌اند و طی چند کلیک ساده می‌توانید هریک از آن‌ها را فعال/غیرفعال کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Windows 11 Debloater را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Windows 11 Debloater :

– امکان دی‌بلوت کردن ابزارک‌های بلا استفاده در ویندوز 11

– قابلیت حذف ساده و آسان اپ‌ها و غیرفعال‌سازی تنظیمات اضافه در ویندوز 11

– امکان شخصی‌سازی کامل ویندوز 11 متناسب با نیاز و کارکرد روزمره

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Windows 11 Debloater.cover1  300x215 - دانلود Windows 11 Debloater 2.0.0 - نرم افزار پاکسازی بلوت ویرها از ویندوز 11 Windows 11 Debloater.cover2  300x215 - دانلود Windows 11 Debloater 2.0.0 - نرم افزار پاکسازی بلوت ویرها از ویندوز 11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR