دانلود RS File : File Manager & Explorer EX 1.8.1.2 – آر اس فایل منیجر برای اندروید

دانلود RS File : File Manager & Explorer EX 1.8.1.2 - آر اس فایل منیجر برای اندروید

 

دانلود نرم افزار RS File : File Manager & Explorer EX برای اندروید

| آر اس فایل منیجر برای اندروید |

 

RS File : File Manager & Explorer EX 1.8.1.2 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی برای مرور و دسترسی به اطلاعات موجود در دیوایس‌های اندروید است که می‌توانید آن را به عنوان یک فایل منیجر قوی و پرامکانات در گوشی یا تبلت خود مورد استفاده قرار دهید. آر اس فایل منیجر، تازه‌ترین نرم افزاری است که در حوزه مدیریت فایل برای اندروید منتشر شده و با قابلیت‌های گسترده‌ای که دارد می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین‌ها در این زمینه به شمار برد.

اگر که به دنبال یک ابزار رایگان، امن و ساده برای مدیریت فایل‌ها هستید، این نرم افزار یکی از بهترین ابزارها در این زمینه محسوب می‌شود. آر اس فایل منیجر، اپلیکیشنی به منظور انتخاب، جابه‌جایی، کپی، پیست، ساخت، حذف، تغییر نام، جستجو، به‌اشتراک‌گذاری، ارسال، مخفی‌سازی، فشرده‌سازی و استخراج محتوای فایل‌های فشرده در اندروید است که تمامی این امکانات را به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این برنامه شما می‌توانید به شکل ساده فایل‌ها و فولدرهای موجود در دیوایس یا فضای ابری را مدیریت کرده و از تجربه کار با این برنامه نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار RS File : File Manager & Explorer EX برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RS File : File Manager & Explorer EX :

– امکان آنالیز دیسک، تشخیص فایل‌های حجیم، دسته‌بندی فایل‌ها، دسترسی به اطلاعات اخیر و …

– امکان مدیریت حافظه‌های گوگل درایو، دراپ‌باکس، وان‌درایو و …

– امکان مدیریت حافظه‌های شبکه نظیر FTP, FTPS, SFTP, WebDAV

– امکان جستجوی بهینه اطلاعات

– مدیریت اپلیکیشن‌های نصب شده

– قابلیت دسترسی به اطلاعات روت

– امکان مدیریت فایل‌های فشرده ZIP, RAR, 7ZIP, OBB و …

– قابلیت دسترسی به حافظه USB OTG

– قابلیت پیش‌نمایش بند انگشتی فایل‌ها

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RS File 1 85x150 - دانلود RS File : File Manager & Explorer EX 1.8.1.2 - آر اس فایل منیجر برای اندروید RS File 2 85x150 - دانلود RS File : File Manager & Explorer EX 1.8.1.2 - آر اس فایل منیجر برای اندروید RS File 3 85x150 - دانلود RS File : File Manager & Explorer EX 1.8.1.2 - آر اس فایل منیجر برای اندروید RS File 4 85x150 - دانلود RS File : File Manager & Explorer EX 1.8.1.2 - آر اس فایل منیجر برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR