دانلود After Link Downloader 3.7.0 – نرم افزار رایگان مدیریت دانلود

دانلود After Link Downloader 2.0.1 - نرم افزار رایگان مدیریت دانلود

 

دانلود After Link Downloader

| نرم افزار رایگان مدیریت دانلود |

 

After Link Downloader 3.7.0 نام یک ابزار مدیریت دانلود جدید و رایگان است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند اطلاعات مورد نظر خود از آدرس‌های اینترنتی را با سرعت بالا و امکانات گسترده دریافت نماید. این برنامه در واقعی یک دانلود منیجر مولتی-کانکشن است که تاریخچه URLهای دانلودی را ذخیره و از آن به شما خروجی می‌دهد. همانطور که می‌دانید، نرم افزارهای مدیریت دانلود امکانی را برای کاربر فراهم می‌کنند که با استفاده از آن بتوان فایل‌ها را با سرعتی بیشتر و امکان Pause/Resume دریافت کرد. این امکانات جذاب، کاربران را به سمتی سوق داده که برای دانلود اطلاعات خود از فضای وب، همواره از ابزارهای دانلود منیجر استفاده کنند. در این مطلب هم با معرفی یکی از دانلود منیجرهای قوی و در عین حال رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم.

دانلود کردن دیتا از اینترنت، این روزها به یک امر عادی و روزمره تبدیل شده است. از یک وب‌سایت بازدید می‌کنید؛ فایلی را انتخاب و بعد از کلیک بر روی دکمه دانلود، فایل مورد نظر را بر روی سیستم خود ذخیره می‌کند. نرم افزاری که در اینجا برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید با چند کلیک ساده دانلود فایل مورد نظر خود را در اولویت قرار داده و مجموعه دانلودهای خود را در قالب یک لیست ذخیره کنید تا در زمانی دیگر بتوانید به مجموعه آدرس‌ها دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار After Link Downloader را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار After Link Downloader :

– امکان دانلود فایل‌ها با سرعت 3 الی 4 برابر

– توانایی Pause/Resume دانلود فایل‌ها

– امکان دانلود فایل‌ها با اولویت بالاتر به نسبت دیگر تسک‌ها

– امکان ذخیره و نگهداری URLها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

After Link Downloader.cover1  300x174 - دانلود After Link Downloader 3.7.0 - نرم افزار رایگان مدیریت دانلود After Link Downloader.cover2  300x172 - دانلود After Link Downloader 3.7.0 - نرم افزار رایگان مدیریت دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR