دانلود AssetCAT 1.25 – نرم افزار مدیریت و دسته‌بندی موجودی اموال

دانلود AssetCAT 1.25 - نرم افزار مدیریت و دسته‌بندی موجودی اموال

 

دانلود AssetCAT

| نرم افزار مدیریت و دسته‌بندی موجودی اموال |

 

AssetCAT 1.25 نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور مدیریت موجودی اموال است که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید به کلیه اقلام دارایی‌های خود نظم بدهید. اگر که شما نیز به ابزاری به منظور مدیریت و سازماندهی اموال احتیاج دارید، این نرم افزار می‌توانید یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما در این زمینه باشد. همه ما در زندگی شخصی‌مان، دارایی‌هایی با ارزش داریم که هریک برای‌مان دارای ارزش مادی و یا معنوی هستند. شاید برای شما هم این موضوع اهمیت زیادی داشته باشد که بدانید هر یک از آیتم‌های موجود در کلکسیون کتاب، لوازم منزل یا … در کجا و به چه تعداد قرار دارند. با استفاده از نرم افزاری که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، امکانی برایتان فراهم خواهد بود تا بتوانید این اقلام را به سادگی مدیریت و ردیابی کنید.

این نرم افزار می‌تواند به عنوان یک بانک اطلاعاتی قدرتمند به شما در ثبت و مدیریت این دسته از اطلاعات کمک کند تا بتوانید به کلیه امکانات مورد نظرتان برای مستندسازی و دسته‌بندی اطلاعات اموال دسترسی داشته باشید. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید طیف وسیعی از اطلاعات هریک از آیتم‌ها و اقلام موجود در بین دارایی‌های خود را فهرست‌بندی کرده و به صورت منظم به لیست کامل آن‌ها و جزئیات هریک دسترسی سریع و ساده داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AssetCAT را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AssetCAT :

– امکان ثبت و نگهداری اطلاعات جامع اموال شخصی در بانک اطلاعاتی نرم افزار

– مجهز بودن به امکاناتی نظیر ثبت اطلاعات اقلام، فهرست‌بندی، جستجو و …

– مناسب برای مدیریت و سازماندهی هرچه بهتر اموال و دارایی‌های شخصی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AssetCAT.cover1  300x216 - دانلود AssetCAT 1.25 - نرم افزار مدیریت و دسته‌بندی موجودی اموال AssetCAT.cover2  300x216 - دانلود AssetCAT 1.25 - نرم افزار مدیریت و دسته‌بندی موجودی اموال

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR