دانلود Vivaldi Browser 4.3.2439.61 – مرورگر ویوالدی برای اندروید

دانلود Vivaldi Browser 4.3.2439.61 - مرورگر ویوالدی برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Vivaldi Browser برای اندروید

| مرورگر ویوالدی برای اندروید |

 

Vivaldi Browser 4.3.2439.61 نام یک مرورگر اینترنتی قدرتمند، حرفه‌ای و سریع است که به تازگی نسخه اندرویدی آن منتشر شده و با امکانات پیشرفته‌ای که دارد، توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. اگر از کاربران هیشمگی مرورگر ویوالدی (Vivaldi) در ویندوز باشید، احتمالا این یک خبر بسیار هیجان‌انگیز برایتان خواهد بود که از این پس می‌توانید این مرورگر امن، سریع و قدرتمند را در دیوایس‌های اندرویدی‌تان نیز مورد استفاده قرار دهید. ویوالدی یک مرورگر پرامکانات است که با تمرکز ویژه بر حفظ امنیت حریم خصوصی کاربر، امنیتی مثال‌زدنی را در حین گشت و گذار در صفحات وب برای شما به ارمغان می‌آورد.

ویوالدی با امکاناتی گسترده‌ای همچون قابلیت از بین بردن تبلیغات مزاحم و مسدود کردن پاپ‌آپ‌های اینترنتی، جلوگیری از ردیابی فعالیت کاربر، ترجمه محتوای صفحات وب و ده‌ها امکان دیگر عرضه شده که همه آن‌ها را می‌توانید مشابه با نسخه دسکتاپ این مرورگر، در گوشی اندرویدی خود نیز در اختیار داشته باشید. امکان گشت و گذار امن در صفحات وب، مسدود کردن فعالیت تبلیغات مزاحم، امکان گشودن صفحات مختلف در تب‌هایی مجزا از هم و سرعت بسیار بالا از مهم‌ترین امکانات این مرورگر اینترنتی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار Vivaldi Browser برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vivaldi Browser :

– امکان همگام‌سازی دیتای مرورگر بین نسخه اندروید و دسکتاپ

– مجهز بودن به امکان مسدودسازی تبلیغات مزاحم اینترنتی

– امکان مدیریت محتوا و اضافه کردن صفحات به لیست علاقه‌مندی‌ها

– دارا بودن حالت تاریک و روشن برای محیط گرافیکی مرورگر

– امکان باز کردن صفحات اینترنتی در قالب تب‌هایی مجزا از هم

– مجهز بودن به دانلود منیجر قوی و حرفه‌ای

– بهبود امنیت و حریم خصوصی کاربر در حین گشت و گذار در صفحات مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vivaldi Browser1 75x150 - دانلود Vivaldi Browser 4.3.2439.61 - مرورگر ویوالدی برای اندروید Vivaldi Browser2 75x150 - دانلود Vivaldi Browser 4.3.2439.61 - مرورگر ویوالدی برای اندروید Vivaldi Browser3 75x150 - دانلود Vivaldi Browser 4.3.2439.61 - مرورگر ویوالدی برای اندروید Vivaldi Browser4 75x150 - دانلود Vivaldi Browser 4.3.2439.61 - مرورگر ویوالدی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 105 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR