دانلود مجموعه تصاویر پس زمینه ویندوز 11 با کیفیت بالا

دانلود مجموعه تصاویر پس زمینه ویندوز 11 با کیفیت بالا

 

دانلود مجموعه تصاویر پس زمینه ویندوز 11

| مجموعه تصاویر پس زمینه ویندوز 11 |

 

تصاویر پس‌ زمینه ویندوز 11 مجموعه جدیدی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم. همانطور که می‌دانید، چندی پیش شرکت مایکروسافت به طور رسمی سیستم‌عامل جدید خود یعنی ویندوز 11 (Windows 11) را معرفی و کمی بعد آن را در دسترس عموم قرار داد. با توجه به محدودیت‌هایی که برای نصب ویندوز 11 بر روی سیستم‌های قدیمی‌تر وجود دارد، در این مطلب از سایت یاس دانلود یک مجموعه کامل و جذاب از تصاویر پس‌زمینه ویندوز 11 را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که اگر شما هم هنوز موفق به دریافت این بروزرسانی نشده‌اید، با این تصاویر جلوه تازه‌ای به محیط ویندوز بدهید.

ویندوز 11، نسل تازه سیستم‌عامل شرکت مایکروسافت است که با تغییرات اساسی در بخش محیط و رابط گرافیکی توانسته محبوبیت زیادی را در بین کاربران به دست آورد. والاپیپر اصلی ویندوز 11 که در دو حالت تاریک و روشن منتشر شده، شکل و شمایلی همچون یک پارچه مچاله شده دارد و این تغییری زیبا در والپیپر اصلی ویندوز است که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. این بار برخلاف گذشته، از لوگوی ویندوز در بک‌گراند اصلی ویندوز 11 استفاده نشده و این مجموعه از تصاویر می‌تواند جلوه‌ای تازه و جذاب به میزکار سیستم شما بدهد. هم اکنون می توانید مجموعه کامل تصاویر پس زمینه ویندوز 11 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

تصاویر موجود در: مجموعه والپیپرهای ویندوز 11 :

– شامل مجموعه‌های Captured Motion, Flow, Glow, Sunrise

– دارا بودن کلیه تصاویر رسمی موجود در بسته ویندوز 11

– کیفیت بسیار بالای تصاویر در رزولوشن 3840×2160

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Windows11 Wallpapers1 224x300 - دانلود مجموعه تصاویر پس زمینه ویندوز 11 با کیفیت بالا Windows11 Wallpapers2 224x300 - دانلود مجموعه تصاویر پس زمینه ویندوز 11 با کیفیت بالا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : JPG
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR