دانلود Vieb 6.2.0 – مرورگر اینترنتی امن، متن‌باز و سریع

دانلود Vieb 6.2.0 - مرورگر اینترنتی امن، متن‌باز و سریع

 

دانلود ‏‏‎ Vieb

| مرورگر اینترنتی امن، متن‌باز و سریع |

 

Vieb 6.2.0 نام یک مرورگر اینترنتی سریع، امن و قدرتمند است که با طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد، توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در بین کاربران برای خود دست و پا کند. این برنامه، یک مرورگر حرفه‌ای برای کاربرانی است که علاقه به سادگی و محیط کاربری قابل شخصی‌سازی دارند. علاوه بر این، با این نرم افزار شما می‌توانید در صفحات وب با امنیت بسیار بالا به گشت و گذار بپردازید و از این تجربه لذت ببرید.

این مرورگر اینترنتی، تمرکزی ویژه بر امکان شخصی‌سازی رابط کاربری دارد؛ بدین صورت که کاربر می‌تواند بسته به سلیقه خود، اینترفیس این برنامه را شخصی‌سازی کند. به عنوان مثال شما می‌توانید فونت‌ها را تغییر دهید، چینش متنون را تنظیم و رنگ‌ها را متناسب با سلیقه خودتان تغییر دهید. این برنامه مجموعا 6 پوسته آماده با خصوصیات جذاب را نیز در خود دارد که شما با آن می‌توانید به راحتی محیطی کاملا جدید را در حین گشت و گذار با مرورگر اینترنتی دلخواه خود تجربه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Vieb را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vieb :

– رایگان، سریع و متن‌باز بودن

– امکان حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی، تکمیل خودکار فرم‌ها، ری‌دایرکت بر حسب نیاز کاربر و …

– بهبود حریم خصوصی کاربر در حین گشت و گذار در صفحات وب

– دارا بودن رابط گرافیکی قابل شخصی‌سازی، تغییر فونت، پوسته و …

– امکانات امنیتی گسترده و انعطاف‌پذیر

– امکان گشودن صفحات وب در تب‌هایی مجزا از هم

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vieb.cover1  300x225 - دانلود Vieb 6.2.0 - مرورگر اینترنتی امن، متن‌باز و سریع Vieb.cover2  300x225 - دانلود Vieb 6.2.0 - مرورگر اینترنتی امن، متن‌باز و سریع

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR