دانلود Navicat for SQL Server 16.1.11 – نرم افزار مدیریت پایگاه داده اس کیو ال سرور

دانلود Navicat for SQL Server 15.0.27 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده اس کیو ال سرور

 

دانلود ‏‏‎ Navicat for SQL Server

| نرم افزار مدیریت پایگاه داده اس کیو ال سرور |

 

Navicat for SQL Server 16.1.11 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده برای مدیریت پایگاه داده اس‌کیو‌ال سرور (SQL Server) است که با آن شما می‌توانید به یک مجموعه حرفه‌ای برای مدیریت هرچه بهتر پایگاه داده‌های SQl Server دسترسی داشته باشید. این برنامه، مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که با آن شما می‌توانید به راحتی به توسعه و مدیریت پایگاه داده بپردازید. با این نرم افزار، شما می‌توانید آبجکت‌های دیتابیس را ایجاد، ویرایش و یا حذف کنید. علاوه بر این، در محیط مخصوصی که در این برنامه گنجانده شده، کاربر می‌تواند کوئری‌ها و اسکریپت‌های خود را بر روی سرور لوکال/ریموت اجرا نماید.

همانطور که می‌دانید، بعد از نصب کردن سرویس مربوط به دیتابیس اس کیو ال سرور، نیاز به ابزاری برای ارتباط با پایگاه داده و مدیریت آن دارید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک جایگزین قوی برای Microsoft SQL Management Studio را برای شما توسعه‌دهندگان پایگاه داده ایجاد کرده‌ایم که با آن، به امکانات گسترده‌ای در این زمینه دسترسی خواهید داشت. این برنامه، مجموعه‌ای از امکانات حرفه‌ای در حوزه کار با پایگاه داده را در خود دارد که با استفاده از آن، دیگر هیچ نیازی به دیگر ابزارهای مشابه برای مدیریت پایگاه داده خود نخواهید داشت. هم اکنون می توانید نرم افزار Navicat for SQL Server را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Navicat for SQL Server :

– دارا بودن امکانات گسترده در حوزه همگام‌سازی داده، انتقال دادن دیتا و همینطور مقایسه داده‌ها با همدیگر

– امکانات حرفه‌ای در زمینه ایمپورت کردن دیتا به پایگاه داده SQL Server از طریق فایل‌های Excel, Access, CSV و …

– امکان ساخت کوئری از طریق کار با آبجکت‌ها در محیط گرافیکی

– دارا بودن موتور هوشمند و قوی برای طراحی پایگاه داده

– دارا بودن امکانات گسترده در زمینه بصری‌سازی داده

– امکان ارتقای بهره‌وری و سرعت پشتیبان‌گیری از داده‌ها

– فراهم‌سازی امکان همکاری بهتر در حوزه توسعه پایگاه داده

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Navicat for SQL Server.cover1  300x180 - دانلود Navicat for SQL Server 16.1.11 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده اس کیو ال سرور Navicat for SQL Server.cover2  300x200 - دانلود Navicat for SQL Server 16.1.11 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده اس کیو ال سرور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 68/71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR