دانلود VoiceAttack 1.11.0 x86/x64 – نرم افزار کنترل کردن بازی‌ها و اپ‌ها با فرمان‌های صوتی

دانلود VoiceAttack 1.8.9 x86/x64 - نرم افزار کنترل کردن بازی‌ها و اپ‌ها با فرمان‌های صوتی

 

دانلود ‏‏‎ VoiceAttack

| نرم افزار کنترل کردن بازی‌ها و اپ‌ها با فرمان‌های صوتی |

 

VoiceAttack 1.11.0 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که به کمک آن، شما می‌توانید بازی‌ها و اپ‌های نصب شده در سیستم خود را با فرمان‌های صوتی کنترل کنید. اگر شما هم دوست دارید که سیستم خود را به نحوی تنظیم کنید که برنامه‌ها و بازی‌های مختلف بتوانند با فرمان‌های صوتی قابل کنترل باشند، این ابزار جدید و کاربردی می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. با این برنامه شما می‌توانید دستورات مورد نظر خود را برای اجرا کردن، بستن و … انواع برنامه و بازی‌ها در سیستم تعریف و از این پس با دستورات صوتی خود عملکرد مورد نظر خود را شاهد باشید.

این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید برای هریک از دستورات مورد نظر خود در سیستم، یک فرمان صوتی داشته باشید. با به‌کارگیری این دستورات در بازی‌های کامپیوتری، می‌توانید یک شبیه‌سازی واقع‌گرایانه را در دنیای بازی مورد نظر خود شاهد باشید؛ به‌نحوی که گویی خودتان غرق در دنیای بازی هستید و فرامین صوتی‌تان کنترل‌کننده بازی باشد. علاوه بر این، با استفاده از این ابزار شما می‌توانید اپلیکیشن‌]ای سیستم خود را نیز بدون موس و کیبورد کنترل کنید و با ساخت ماکروهایی با امکان تکرار مورد نظرتان، به شکلی کاملا جدید با سیستم خود کار کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار VoiceAttack را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VoiceAttack :

– امکان کنترل اپ‌ها و بازی‌ها با دستورات صوتی

– امکان کنترل کردن اجرا و بستن برنامه‌های ویندوزی با فرامین صوتی

– قابلیت ساخت فرمان یک یا چند مرحله‌ای برای اجرا در تعداد مورد نظر

– امکان یکپارچگی با دستگاه‌های Oculus Rift, HTC Vive, Leap Motion و …

– امکان پخش خودکار موسیقی با دستورات صوتی مورد نظر

– امکان تبدیل کردن متن به صدا

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VoiceAttack.cover1  300x168 - دانلود VoiceAttack 1.11.0 x86/x64 - نرم افزار کنترل کردن بازی‌ها و اپ‌ها با فرمان‌های صوتی VoiceAttack.cover2  300x284 - دانلود VoiceAttack 1.11.0 x86/x64 - نرم افزار کنترل کردن بازی‌ها و اپ‌ها با فرمان‌های صوتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR