دانلود Form Pilot Office 2.79.2 – نرم افزار ساخت و پر کردن فرم‌های کاغذی و دیجیتالی

دانلود Form Pilot Office 2.79.2 - نرم افزار ساخت و پر کردن فرم‌های کاغذی و دیجیتالی

 

دانلود ‏‏‎ Form Pilot Office

| نرم افزار ساخت و پر کردن فرم‌های کاغذی و دیجیتالی |

 

Form Pilot Office 2.79.2 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربرپسند و قدرتمند است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید فرم‌های کاغذی یا دیجیتالی را به راحتی پر کنید. وارد کردن دیتا در فرم‌ها، کاری وقت‌گیر و گاها پیچیده است. اگر که شما هم برای پر کردن تعدادی از فرم‌ها باید روزانه زمان زیادی را صرف کنید، ما برایتان راهکاری را سراغ داریم که می‌تواند این کار را برای شما بر عهده بگیرد تا بتوانید فرم‌های کاغذی و دیجیتالی خود را به سادگی و سرعت پر کنید.

اگر که شما هم به دنبال یک روش جایگزین برای دستی نوشتن فرم‌های مختلف هستید و می‌خواهید با راهکاری ساده، فرم‌های خود را پر کنید، این برنامه به عنوان یک دستیار هوشمند می‌تواند برای شما ایفای نقش کنید. تنها کافی‌ست که تصویر دیجیتالی و یا اسکن فرم مورد نظر خود را در این برنامه فراخوانی کنید و سپس بتوانید فیلدهای مختلف را با تایپ کردن پر کنید. رابط گرافیکی این برنامه بسیار زیبا و کاربرپسند طراحی شده است تا شما بتوانید به راحتی هرچه تمام‌تر، قسمت‌های مورد نظر خود در فرم‌ها را پر کنید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید فرم‌ها و طرح‌های مختلف را در تب‌هایی مجزا از هم باز کنید و ضمن دسترسی به ابزارهای آماده برای پر کردن ساده و سریع‌تر فرم‌ها، از این ابزار برای صرفه‌جویی بیشتر در زمان نهایت بهره را ببرید.هم اکنون می توانید نرم افزار Form Pilot را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Form Pilot :

– امکان اسکن کردن فرم‌ها و نسخه‌های فیزیکی

– قابلیت پرینت گرفتن فرم‌های آماده شده امکان پر کردن فرم‌های پرینت شده

– امکان چک کردن املای کلمات

– امکان فراخوانی چندین فرم و یا سند در تب‌هایی مجزا از هم

– امکان ایمپورت و اکسپورت در فرمت‌های BMP, JPG, PNG, PCX, TIFF و …

– قابلیت خروجی گرفتن و رمزنگاری در فرمت PDF

– قابلیت رینت گروهی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Form Pilot Office.cover1  300x173 - دانلود Form Pilot Office 2.79.2 - نرم افزار ساخت و پر کردن فرم‌های کاغذی و دیجیتالی Form Pilot Office.cover2  300x173 - دانلود Form Pilot Office 2.79.2 - نرم افزار ساخت و پر کردن فرم‌های کاغذی و دیجیتالی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 76.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR