دانلود LicenseCrawler 2.4.2593 – نرم افزار مشاهده لایسنس‌های ذخیره شده در رجیستری ویندوز

دانلود LicenseCrawler 2.3 Build 2579 - نرم افزار مشاهده لایسنس‌های ذخیره شده در رجیستری ویندوز

 

دانلود ‏‏‎ LicenseCrawler

| نرم افزار مشاهده لایسنس‌های ذخیره شده در رجیستری ویندوز |

 

LicenseCrawler 2.4.2593 نام یک ابزار کاربردی و قوی برای مشاهده کردن لایسنس‌های ذخیره شده در رجیستری ویندوز است که با آن، شما می‌توانید اطلاعات مربوط به لایسنس‌های نرم افزاری را طی چند کلیک ساده مشاهده کنید. همانطور که می‌دانید، بسیاری از برنامه‌ها در ویندوز را می‌توان از طریق لایسنس و یا سریال نامبر فعال‌سازی کرد. اگر که شما هم برای نرم افزارهای نصب شده در سیستم خود، نیاز به پشتیبان‌گیری از لایسنس‌ها و سریال نامبرهای آن دارید و می‌خواهید که از آن‌ها ی نسخه پشتیبان داشته باشید، نرم افزاری که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم شما را قادر می‌سازد تا بتوانید سیستم خود را به طور کامل اسکن کردن و اپلیکیشن‌های خریداری و یا رجیستر شده را مشاهده و اطلاعات هریک را به تفکیک مشاهده کنید.

نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند به راحتی سیستم خود را اسکن کند و اطلاعات مربوط به رجیستر شدن اپلیکیشن‌ها را از رجیستری ویندوز استخراج و در قالب فرمت‌های متنی دلخواه ذخیره نماید. این برنماه مناسب برای مواقعی است که شما قصد داشته باشید سیستم‌عامل ویندوز و تمامی برنامه‌های نصب شده بر روی آن را مجدد نصب و راه‌اندازی کنید. پیش از این کار، لازم است که لایسنس‌های نرم افزاری را پشتیبان بگیرید و بعد از نصب مجدد، بتوانید از آن‌ها مجددا استفاده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار LicenseCrawler را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LicenseCrawler :

– امکان پشتیبان‌گیری از لایسنس‌ نرم افزارهای نصب شده در سیستم

– امکان ذخیره‌سازی پروداکت کد مربوط به ویندوز و اپلیکیشن‌هایی نظیر Nero, Office, VMWare و …

– امکان پشتیبان‌گیری از کلیه اطلاعات فعال‌سازی لایسنس‌های نرم افزاری در قالب فرمت‌های متنی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LicenseCrawler.cover1  300x201 - دانلود LicenseCrawler 2.4.2593 - نرم افزار مشاهده لایسنس‌های ذخیره شده در رجیستری ویندوز LicenseCrawler.cover2  300x201 - دانلود LicenseCrawler 2.4.2593 - نرم افزار مشاهده لایسنس‌های ذخیره شده در رجیستری ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR